هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - کاپیتان‌ تیم ملی‌ والیبال ژاپن گفت: دیدار سختی مقابل تایلند داشتیم اما خوشحالیم که توانستیم این رقابت‌ها را با برد شروع کنیم.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
جلوی یک جعبه، نیمکت یا صندلی کوتاه بایستید و پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و انگشتان پا باید کمی بیرون باشد. حرکت را با عقب نشستن و باز کردن زانوها شروع کنید. در حالی که کمر خود را صاف نگه دارید پایین بیایید.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: بر اساس تصمیم سران قوا دوره اجرای طرح مولدسازی حداکثر ۲ سال خواهد بود و با شروع اجرای قانون برنامه هفتم توسعه، اموال راکد دولت براساس سازوکار تعیین شده در این قانون واگذار می‌شود.
بعد از یک روز بارانی، هوای عالی انزلی همه چیز را برای شروع تمرینات ملوان آماده کرد.
محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.
اگر دلتان می‌خواهد باغبانی و کاشت گل و گیاه را امتحان کنید؛ کاشت نعناع و ریحان برای شروع کار عالی است.
صبحانه را می‌توانید با بادام خیس خورده و پوست کنده شروع کنید. این خوراکی سرشار از مواد مغذی و ویتامین E است که برای سلامت پوست و مو مفید است. بادام برای سلامت مغز نیز عالی است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) گفت: اینکه می‌گویند مدرنتیه در دوره پهلوی رضاخان اتفاق افتاد دروغ است این کار‌ها زمان ناصرالدین شاه شروع شد. ۱.۵ سال مانده به انقلاب اعلام کردند دختران با حجاب را به مدارس راه نمی‌دهند. ورود مدرنیته و تکنولوژی به کشور زمان ناصرالدین شاه شروع شد و ربطی به دوره پهلوی ندارد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کار بروز رسانی سند تحول بنیادین که از اواسط سال ۱۴۰۰ شروع شده بود در بهمن ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید و در چرخه بررسی و اعتبارسنجی قرار گرفت.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای نخستین بار به یک اتفاق مهم در بوندس لیگا آلمان رسید.
به گفته محققان، ورزش منظم در برخی از مراحل زندگی، کلید سلامت شناختی بهتر در سنین بالا است. زودتر شروع کردن بهتر است و حفظ این روند برای مدت طولانی‌تر عالی است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
فولاد در شروع بازی با تراکتور به مراتب بهتر از حریف بود و دو موقعیت عالی به وجود آورد که هر دو موقعیت از دست رفت.
معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: بعد از تصویب ترکیب و گروه بندی‌های مشخص عملیات بورس بین الملل شروع خواهد شد.
سرمربی تیم ملی انگلیس از نمایش عالی برابر ایران تمجید کرد، ولی عنوان کرد تیمش نباید در این دیدار دو گل دریافت می‌کرد.
دونالد ترامپ به توافق عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشور‌های عربی موسوم به "توافق ابراهیم" اشاره و تاکید کرد: جو بایدن از همان ابتدا امنیت اسرائیل را فروخت و شروع کرد به التماس کردن برای ورود مجدد به توافق هسته‌ای با ایران، آن هم با شرایط بدتر.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: طرح و برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد اغتشاش در ایران این بود که این برنامه با دو موضوع «حجاب» و «مسائل معیشتی» از مهر ماه شروع شود.
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: مسائل اخیر از حجاب شروع شد و به درگیری‌های خشونت آمیز منجر شد و ادامه دارد در حد محدودی ولی خشن که معلوم می شود مساله بیشتر بهانه بوده و یک طرحی آماده بوده برای ایجاد درگیری های خشن در سطح خیابان و جامعه و کشیده شود به سطح دانشگاه و کوچه و بازار. همزمان چند پروژه با هم مخلوط شد یکی جریان تجزیه طلب های کرد در غرب کشور، یکی تجزیه طلب جنوب کشور و حملات مسلحانه به مردم و ...
ستاره سابق استقلال با رهایی کامل از بند مصدومیت بار دیگر به ترکیب کایسری‌اسپور اضافه شده است.
تصاویر حلیم خوردن و چای نوشیدن غلامعلی حداد‌عادل، در یک نشست رسمی در فضای مجازی بازخورد داشته‌ است. حداد‌عادل در نشست اخیر استادان دانشگاه تهران هنگام سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شروع به حلیم‌ خوردن می‌کند و بعد چای می‌ریزد.
مهدی محسن‌نژاد در دور اول وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل هان جائه چانگ از کره جنوبی با نتیجه عالی ۸ بر ۰ به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ