ستاره ایرانی پورتو در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل موریرنسی در گلزنی ناموفق بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرام، همه شایعات پیرامون انتقالش در تابستان را تکذیب کرد.
ستاره ایرانی پورتو پنالتی تیمش را در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل از دست داد.
ستاره ایرانی پورتو با نمایش درخشان در یک بازی دوستانه نشان داد به حواشی نقل و انتقالاتی توجهی ندارد.
حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی را نهایی کند.
آنتونی میانچوک (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه ۲۸ برای روسیه و مهدی طارمی (از روی نقطه پنالتی) در دقیقه ۴۷ برای ایران گلزنی کردند.
ستاره ایرانی پورتو در شب تساوی تیمش مقابل کاسا پیا موفق به گلزنی نشد.
پورتو در شروع دیدار با کاسا پیا از ملی‌پوش ایرانی خود بهره می‌برد.
مهاجم تیم ملی ایران می‌گوید بازیکنان تیم‌ملی بازی‌های ولز را دیده‌اند و انتظار یک بازی خوب را مقابل آن‌ها دارند.
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
آرزوی مادر مهدی طارمی برای فرزندش قبل از شروع جام جهانی، گلزنی او به انگلیس و آمریکاست.
فیفا طرح جالبی قبل از شروع جام‌جهانی منتشر کرد که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها حضور دارد.
ملی‌پوش ایرانی پورتو پنج دقیقه پس از سوت شروع بازی با اتلتیکو مادرید گلزنی کرد.
بگوویچ: اخراج اسکوچیچ را طارمی شروع کرد
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۴ ماه پیش به اسکوچیچ بابت برکناری از سرمربیگری تیم ملی ایران هشدار داده بود، گفت: می‌خواستند برانکو را هم حذف کنند اما دادکان پشت او ایستاد.
گوینده ورزشگاه خانگی پورتو پیش از شروع بازی این تیم مقابل اسپورتینگ، مهدی طارمی را با کلمه جدیدی معرفی کرد.
صفحه رسمی جام جهانی در فاصله ۱۰۰ روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر ۱۰۰ ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.
روزنامه‌های پرتغال در گزارش‌هایی به شروع خیره کننده مهدی طارمی در فصل جدید فوتبال این کشور با پیراهن تیم پورتو پرداخته‌اند. به نوشته روزنامه اوجوگو، کسب عنوان آقای گلی مهمترین هدف طارمی است.
باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال که فصل گذشته مقاله‌ای توهین آمیز علیه مهدی طارمی منتشر کرده بود، بار دیگر نام مهاجم ایرانی پورتو را برای تحت فشار گذاشتن داوران به میان آورد.
درخشش مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در اولین دیدار فصل او را بدل به چهره اصلی همه جلدهای امروز می‌کند.
تیم فوتبال پورتو در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر ماریتیمو به برد پرگل رسید.
پورتو در شب دبل مهدی طارمی توانست حریف خود را با نتیجه پنج بر یک شکست داده و خود را به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی معرفی کند.
مهدی طارمی برای زدن اولین گل فصل تنها به 12 دقیقه زمان نیاز داشت و زننده اولین گل پورتو مقابل ماریتیمو بود.
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ