رئیس فعلی کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان انگلیس از این کمیته خواست تا به خلاء قانونی نظارت بر کار نیروهای ویژه این کشور رسیدگی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب نابلس خبر می‌دهند.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
سازمان ملل می گوید بیش از یک میلیون بشکه نفت از نفتکش در حال پوسیدگی صافر در نزدیکی یمن خارج شده است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از عملیات ضدصهیونیستی در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که یوونتوس تنها یک قدم با فروش دنیس زکریا به موناکو و لوکا پلگرینی به لاتزیو فاصله دارد.
رسانه‌های عبری زبان امروز (پنجشنبه) از عملیات یک شهروند اردنی در تل آویو علیه شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
سایت انگلیسی اتلتیک اعلام کرد کایل واکر به پیشنهاد بایرن مونیخ پیشنهاد منفی داده و ماندگار شدن او در منچسترسیتی قطعی است.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن تشریح اقداماتی که برای عملیات حج ۱۴۰۲ صورت گرفته است، از پیگیری ها در داخل و عربستان برای تعیین تکلیف از سرگیری عمره خبر داد.
جاده چالوس دارای ۲۰۶ «نقطه پرخطر» به لحاظ استعداد بالای بروز حوادث طبیعی است؛ به‌طوری‌که در هر کیلومتر از این مسیر، ۳۳/ ۱موقعیت ریزش سنگ و بروز سیل، شناسایی شده است. با وجود این «ریسک بالای تردد در محور چالوس»، سال۹۸ یک تیم مطالعه فنی از دولت، با تشخیص «خوردگی، نم‌زدگی و تخریب ۴۵درصد از پل‌های مسیر» و اعلام آدرس پهنه‌های در خطر ریزش دیواره‌کوه، «شرط ادامه استفاده از جاده را به انجام دو عملیات منوط می‌کند.» آیا باران سنگ در حال‌حاضر و تلفات انسانی به معنای نتیجه منفی عملیات است یا بیانگر عدم انجام عملیات؟
سرهنگ مافی گفت: مأموران انتظامی در ادامه این عملیات به تعقیب موتورسیکلت متهمان پرداختند که موتورسیکلت پس از برخورد با ۳ دستگاه خودرو پارک شده متوقف و متهم که قصد فرار داشت به صورت پیاده داشت نهایتاً در پارک نهج‌البلاغه دستگیر و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح سردی که با آن اقدام به زورگیری و تخریب خودرو کرده بود کشف شد.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
دیوار‌های سنگی و بلند نخستین نمایی است که رهگذران خیابان‌های شهرآرا و پاتریس لومومبا هنگام گذر از مجموعه کاخ سنگی با آن مواجه می‌شوند. گفته می‌شود عملیات ساخت این کاخ در زمینی به وسعت ۱۲ هزارمترمربع، به درخواست «رحیم علی خرم» از افراد سرمایه‌دار حکومت پهلوی دوم و صاحب نفوذ در دربار بوده شروع شد.
سردار حسن کرمی گفت: من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بار‌ها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحد‌های کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند.
عدم تحول جدی در احکام بودجه و افزایش کسری تراز عملیاتی از نقاط منفی این لایحه است. همچنین از نقاط مثبت لایحه بودجه امسال، می‌توان به کاهش مالیات تولید، تهاتر نفت برای پرداخت بدهی و اجرای پروژه‌های زیرساختی و مالیات بر خام‌فروشی عنوان کرد که از اقدامات مثبتی است که در سال گذشته مجلس به بودجه اضافه کرد و امسال به لایحه اصلی نیز اضافه شده است.
مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود، نرخ تورم نسبت به سال ۱۴۰۱ کمتر، ولی همچنان بالای ۴۰ درصد باشد. ضمن اینکه با وجود نرخ رشد اقتصاد پایین و نرخ تورم بالا کاهش نرخ فقر دور از انتظار خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود نسبت کسری تراز عملیاتی به مصارف عمومی منفی ۲۵ درصد باشد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز و فردا خبر داد و گفت: دما برای فردا احتمالاً تا منفی چهار خواهد رسید.
در لایحه بودجه سال آینده درآمدها و هزینه‌های دولت در بخش‌های مختلف مشخص شده است که نهایتا بیش از ۴۷۶ هزار میلیارد تومان تراز عملیاتی آن منفی است.
شوش- عملیات اجرایی پل «روگذر نظام مافی» شهرستان شوش پس از سال‌ها توقف، اکنون قرار است از سر گرفته شود.
برای چین این کاری برای بقاست. چین باید به فناوری و هوش تجاری دست یابد تا بتواند رشد اقتصادی خود را حفظ کند تا از بی ثباتی اجتماعی در داخل چین جلوگیری شود. شی بر نیاز به استفاده از ابزار‌های «نامتقارن» برای رسیدن به غرب از نظر فناوری تاکید کرده است.
ساخته رابرت زمکیس یک روایت جاسوسی و عملیات مخفی دور از خط مقدم جنگ جهانی دوم است که اگرچه در لیست بهترین آثار زمکیس قرار نمی‌گیرد اما با توجه به بازیها و تعلیقی که با خود به همراه دارد، ارزش یک بار تماشا را به قصد سرگرمی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ