اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
شرکت آرسیلورمیتال تِمیرتو روز جمعه اعلام کرد سه معدنچی در آتش سوزی در معدن زغال سنگ ArcelorMittal در قزاقستان جان خود را از دست دادند.
مقامات منطقه تنریف در بیانیه ای اعلام کردند که بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل ادامه آتش سوزی در جزیره تِنریف اسپانیا، تخلیه شده اند.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع تصادف مرگبار اتوبوس در اتوبان تهران ـ قم خبر داد و گفت: در اثر این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند.
مرد جوانی که خواهرش را وسط خیابان آتش زد در بازجویی‌های پلیسی، ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد که با فیلم منتشر شده از اقدام مرگبارش متفاوت است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم حدود ۷۵ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تأیید عوامل اورژانس در این تصادف جان باخت و سه سرنشین دیگر شامل یک آقا و ۲ خانم در سنین ۶۰ تا ۷۰ ساله نیز بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، ۱۶ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
بر اثر آتش‌سوزی مهیب در یک ساختمان مسکونی در بخش قدیمی دبی در امارات، 16 نفر کشته و 9 تَن زخمی شدند که بیشتر آنها کارگر هستند.
ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفـت: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱:۱۸ بامداد امروز به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.
نزاع خونبار مشتریان کبابی با چند برادر در یکی از محلات مشهد، در حالی با یک کشته و ۵ مجروح به پایان رسید که عاملان این درگیری وحشتناک، انگیزه جنایت را غرور جوان «فکل جاهلی» دانستند که سوار بر موتورسیکلت، آتش نزاع را شعله ور کرد.
کشف تریاک در معده ۲ زن مسافر/ دستگیری عامل نزاع مرگبار در کمتر از 6 ساعت/ ردپای میهمان آشنا در قتل زن ۷۰ ساله/ قاتل اجاره ای دستگیر شد/ زن عصبانی شوهر سابقش را آتش زد/ ۴ کشته و ۶ مجروح در انفجار مرگبار مواد محترقه/ کلاهبرداری اینستاگرامی با نام افراد مشهور/ راز ۵ مرگ در صندوقچه اسرار/ مجازات اعدام برای پسر متجاوز
یک نمونه، حادثه مرگبار حریق در ساختمانی در خیابان جمهوری تهران بود که در کارگاه تولید لباس به وقوع پیوست و نشان داد، رعایت الزامات ایمنی در کارگاه‌ها تا چه اندازه مورد غفلت قرار گرفته و چه خطر بزرگی بیخ گوش کارگران شاغل در این کارگاه‌ها و به دنبال آن، آتش نشانانی است که راهی ماموریت‌هایی به مقصد این اماکن می‌شوند.
رئال مادرید به لطف درخشش وینیسیوس جونیور، بازی باخته برابر لیورپول را با تساوی عوض کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق مرگبار با چهار کشته در یک ساختمان نیمه کاره خبر داد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت از گاراژ‌ها برای رد مال دختران/ آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی/ کلاهبرداری به بهانه پیش‌فروش اینترنتی خودرو/ صاحبخانه بدجنس!/ بعد از کشتن همسرم خودکشی کردم/ فوق لیسانس در بازار جاعلان ۷۰۰ هزار تومان!/ نجات معجزه آسای شوهر از سوءقصد‌های سریالی همسر
آتش سوزی مرگبار در مرکز نگهداری معلولان ذهنی
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با راننده و سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص تعادل خود را از دست داده و در محل واژگون شده که بلافاصله منجر به آتش سوزی شدید خودرو شد. متأسّفانه بر اثر این سانحه راننده مرد خودرو بهمراه دو سرنشین که یک نفر مرد و یک نفر زن بودند بعلت شدت سوختگی در دم جان باختند
آتش‌سوزی در مدرسه نابینایان در اوگاندا، ۱۱ کشته برجای گذاشت؛ عمده قربانیان این حادثه مرگبار، کودک بودند.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک ون در خیابان دشت آزادگان با یک کشته خبر داد.
فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به تصادف برخورد پراید و درخت گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ