مایکل جردن یک ماشین جدید به کلکسیون خود اضافه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی جاوید ، شهاب طالبی ، علی احسانی ، مهدی دهقان‌نژاد و امیررضا کهزادی قادر به همراهی تیم‌های خود نیستند.
سردار آزمون دچار مصدومیت شد اما می تواند مطمئن باشد که درنظم و ساختار لورکوزن آسیب دیدگی اش به بهترین شکل تحت درمان قرار می گیرد.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد.
مفتی جعفری لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به جنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: آنچه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در جنین انجام می دهد به مثابه جنایت جنگی و بدترین جنایت ضدبشری است.
شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی موتور روز سه‌شنبه اعلام کرد که با شرکت اسکای درایو (SkyDrive) برای ساخت «خودرو‌های پرنده» به توافق رسیده است.
پژوهشگران در مقاله خود توضیح دادند: با توجه به اینکه یک هجای آهنگی را می‌توان به هجای لحن و پایه که مستقل از یکدیگر هستند، تقسیم کرد، ما یک چارچوب تقسیم و تحلیل را پیشنهاد کردیم. فرض کردیم که لحن و هجای پایه را می‌توان جدا از فعالیت عصبی رمزگشایی کرد و سپس گفتار آهنگین را می‌توان با استفاده از ترکیب لحن رمزگشایی شده و هجای پایه ترکیب کرد.
پس از استقرار مشروطیت اولین بلدیه قانونی تهران در۱۲ خرداد سال ۱۲۸۶ شمسی، یعنی حدود ١١٦ سال قبل، در عمارتی واقع در سبزه‌میدان تهران تاسیس شد و به‌مرور زمان خدماتش را با راه اندازی اداره اطفائیه افزایش داد. آتش نشانی
روملو لوکاکو با پیچ و تاب شگفت‌انگیزی که به بدن خود پیش از ثبت گل دوم داد، خیال اینتر را در ورزشگاه المپیکو بابت کسب سه امتیاز راحت کرد.
بعد از رواج اتوموبیل، کسب و کار مشهدی محمد علی کساد شد. پس از چندی، مینی‌بوس خرید و به دلیل حسن خلقش مشهور شد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بارها گفته‌ایم ماشین اقتصادی خراب است، اما تنها راننده‌اش را عوض می‌کنند.
ماشین اهدایی به ملی‌پوش ایران دزدی بود؟
شرکت هوندای ژاپن ماشین لوکس و کمیاب خود را به ماکس فرستاپن بابت دومین قهرمانی‌اش در فرمول یک اهدا کرد.
ماشین قهرمان اسطوره آلمانی فرمول یک با رقمی جالب و فراتر از انتظارها به فروش رفت.
ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای صنعتی و معدنی با تشخیص وزارت صمت و با اخذ گواهی تضمین مالیات بر ارزش افزوده (گواهی چک) توسط سازمان امور مالیاتی قابل ترخیص است.
ماشین سازی در ادامه تیره‌روزی‌های بی‌پایان خود از لیگ دسته دوم هم کنار گذاشته شد تا در کمتر از دو سال، سومین سقوط را تجربه و در آستانه انحلال قرار بگیرد.
بعد از گذشت پنج هفته از لیگ برتر والیبال شاهد یک اتفاق جالب هستیم.
ارلینگ هالند با دبل دیشب برابر کپنهاگن، از رکورد گلزنی لوئیس سوارز و ریوالدو در لیگ قهرمانان عبور کرد. او از حیث متوسط گلزنی در لیگ قهرمانان بی رقیب است.
محققان به تازگی نوعی ماشین ظرفشویی شبیه سازی کرده اند که می‌تواند ۹۹ درصد از باکتری‌های موجود در ظروف را بدون مواد شوینده و تنها در مدت ۲۵ ثانیه از بین ببرد.
گابریل ژسوس، ستاره برزیلی آرسنال، در نیمه اول دیدار مقابل استون ویلا موفق به گلزنی شد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه ماشین آلات معدنی باید نوسازی شوند، گفت: تولیدکنندگان داخلی توان تولید آن تعداد ماشین آلاتی که مورد نیاز کشور است را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ