اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شب تلخ شکست خانگی برابر صنعت نفت، گلزنی مهاجم فولاد جایی برای خوشحالی های آنچنانی و پشتک های نمایشی نداشت.
بهترین ماشین های لوکس دنیا قیمت بالایی داره و فقط قشر خاصی توانایی خرید اون‌ها رو دارن. اما امروزه با رواج صنعت اجاره خودرو همه می‌تونن حتی برای مدت کوتاهی بهترین ماشین لوکس دنیا رو داشته باشن و از رانندگی با پیشرفته‌ترین و لاکچری‌ترین خودروهای دنیا لذت ببرن.
نحوه اقدام ادارات امور مالیاتی در خصوص چک های اخذ شده بابت مالیات بر ارزش افزوده واردات ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید، ابلاغ شد.
مدیر عامل باشگاه استقلال از سازمان لیگ تقاضا کرد، ورود بازیکنان خارجی به تیم های لیگ برتری را ممنوع کند!
عکس هایی از ماشین های وارداتی بازیکن های تیم ملی که به ایران رسیده و در فضای مجازی پخش شده است.
با اعلام فدراسیون فوتبال تیم شهر خودرو و ماشین سازی که در گذشته ای نزدیک از تیم های حاضر در لیگ برتر بودند به لیگ 3 سقوط کردند!
به تازگی یک ابزار ماشین یادگیری ابداع شده که در جستجوی نشانه های حیات روی مریخ و دیگر سیارات بیگانه به محققان کمک می کند.
امیر غفور و امین اسماعیل نژاد ستاره های درخشان روز اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال بودند.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
حواشی و داستان های جرارد پیکه و شکیرا بعد از جدایی تمامی ندارد.
بارش برف موجب یخ زدگی و حرکت کند ماشین ها در خیابان شد و اکثر اتوبان ها و خیابان ها دچار ترافیک های سنگین و نیمه سنگین شدند.
مدیرعامل مگاموتور گفت: با پیگیری های انجام شده ، مجوز بازسازی و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات شرکت مگاموتور دریافت شد.
رفع بخار شیشه ماشین یکی از دغدغه‌­های اصلی رانندگان در تمامی فصول سال است. حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده ­است، که در شب­های بارانی فصل زمستان به این نتیجه برسید که دیگر قادر به ادامه رانندگی نیستید و بخار شیشه ماشین به طور کامل مانع دید شما شده­‌است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.
فرنگی کار دسته 130 کیلوگرم کشور ترکیه با کسب طلای امشب، به چهارمین کشتی‌گیر پرافتخار تاریخ رقابت های قهرمانی جهان تبدیل شد.
مرکز طرح های کلان معاونت علمی و فناوری اعلام کرد حمایت از تولید تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته شتاب گرفت.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: جریان هایی به دنبال واردات ماشین های دست دوم به داخل هستند و این اصلاً به صلاح کشور و تولید داخل نیست.
فرزین در مراسم معارفه خود قول داده بود «ماشین زیان دهی» این بانک را متوقف کند و حالا صورت های مالی سال ۱۴۰۰ و اقدامات صورت گرفته تا پایان تیرماه امسال خبر از تحقق این وعده می دهد.
نکته جالب این بود که حتی مدیران این فروشگاه های اینترنتی هم از کم و کیف تخلف بی اطلاع بودند و با پیگیری و تذکر و حکم جریمه ما این مجموعه ها مجبور به اصلاح روند خود پرداختند.مثلا در یک پرونده ما سه محصول رب و پوشک و روغن موتور ماشین را در این فروشگاه ها بررسی کردیم و دیدیم که گرانی عمده ای رخ می دهد و حکم جریمه 14 میلیاردی برای آنان صادر شد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تلاش می‌کند راه را برای ورود نوآوری‌ها به صنعت ماشین‌سازی هموار کند تا این صنعت با پیشرفت و توسعه همراه شود.
وثایق قابل اخذ برای یک وام ۲۰۰ میلیونی
غربی‌ها با سوء استفاده، یک مقوله را در چندین مرحله اطلاع رسانی می کنند که شامل مراحل نصب و راه‌اندازی و برداشت می شود ولی در اصل، همه این فرایندها باید در یک خبر جای گیرد که غرب با شیطنت رسانه ای روندی سوء استفاده گرایانه را پی گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ