یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بارها گفته‌ایم ماشین اقتصادی خراب است، اما تنها راننده‌اش را عوض می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی جاوید ، شهاب طالبی ، علی احسانی ، مهدی دهقان‌نژاد و امیررضا کهزادی قادر به همراهی تیم‌های خود نیستند.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد.
مفتی جعفری لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به جنین واکنش نشان داد و اعلام کرد: آنچه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در جنین انجام می دهد به مثابه جنایت جنگی و بدترین جنایت ضدبشری است.
بحث داغ فی مابین نمایندگان از یک بخشنامه معاونت سیاسی آغاز شد که برای فهم بهتر ماجرا بهتر است نگاهی به آن انداخته شود.بر اساس آنچه در بند ۴ بخشنامه‌ آمده، به معاونین سیاسی، فرمانداران و بخشداران تأکید شده ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و... با نمایندگان مجلس در مدت باقی‌مانده تا انتخابات به‌گونه‌ای تعامل کنند که هیچ‌گونه شائبه و سوءبرداشتی از همراهی آنها در جلسات دولتی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های منطقه‌ای به‌وجود نیاید
شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی موتور روز سه‌شنبه اعلام کرد که با شرکت اسکای درایو (SkyDrive) برای ساخت «خودرو‌های پرنده» به توافق رسیده است.
وزیر امور خارجه گفت: روابط سیاسی و اقتصادی دوجانبه ما با کشورهای عضو بریکس در سطح بسیار خوبی است و تجارت فی مابین به بیش از سی میلیارد دلار رسیده است.
مایکل جردن یک ماشین جدید به کلکسیون خود اضافه کرده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
نرخ رشد تشکیل سرمایه در ماشین آلات به صورت تجمعی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به ۱۹.۷ درصد رسید؛ این در حالیست که این شاخص در مدت مشابه سال ۱۴۰۰ معادل ۱۲.۵ درصد بوده است.
احمد علیرضا بیگی گفت: از دهه هفتاد تا به امروز قریب به ۲۸۰ میلیارد دلار ثروت این کشور را به بهانه کنترل قیمت ارز به این بازار ریخته‌اند. امروز هم اگر ریختن ارز در بازار اتفاق نیفتد باز هم قیمت سرکش دلار اقتصاد ما را از خودش متاثر خواهد کرد و این هم تمامی ندارد، در صورتی که تنها راه این است که ما ارزش پایه پولی کشور را تقویت کنیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ماشین اهدایی به ملی‌پوش ایران دزدی بود؟
اکنون بیشترین صادرات چین به کشور‌های غربی است؛ چرا که برای چینی‌ها مهم نیست با آمریکا خصومت دارند یا از نظر ایدئولوژیک با او تفاهمی ندارند. روابط فی مابین تنها براساس خواسته‌های تجاری و اقتصادی تعریف شده اند و هریک از کشور‌ها برای تامین منافع ملی مردم خود تبادلات تجاری را ادامه می‌دهند.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
ماشین قهرمان اسطوره آلمانی فرمول یک با رقمی جالب و فراتر از انتظارها به فروش رفت.
رئیس کمسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ماشین آلات صنعتی همچون تراکتور در بورس کالا عرضه می‌شود، گفت: عرضه محصولات تولیدی تراکتورسازی در بورس حلقه مفقوده چالش‌هایی نظیر قیمت‌گذاری دستوری و تامین نقدینگی کشاورزان برای خرید ماشین آلات صنعتی است که با عملیاتی شدن آن هم قیمت عادلانه و شفاف برای تراکتور تعریف شده و هم افزایش ظرفیت تولید به واسطه قیمت عادلانه تحقق می‌یابد.
ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای صنعتی و معدنی با تشخیص وزارت صمت و با اخذ گواهی تضمین مالیات بر ارزش افزوده (گواهی چک) توسط سازمان امور مالیاتی قابل ترخیص است.
ماشین سازی در ادامه تیره‌روزی‌های بی‌پایان خود از لیگ دسته دوم هم کنار گذاشته شد تا در کمتر از دو سال، سومین سقوط را تجربه و در آستانه انحلال قرار بگیرد.
بعد از گذشت پنج هفته از لیگ برتر والیبال شاهد یک اتفاق جالب هستیم.
ارلینگ هالند با دبل دیشب برابر کپنهاگن، از رکورد گلزنی لوئیس سوارز و ریوالدو در لیگ قهرمانان عبور کرد. او از حیث متوسط گلزنی در لیگ قهرمانان بی رقیب است.
نشست مشترک شرکت ملی صنایع مس ایران با شرکت بلاز با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه اقتصادی برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ