استقلال ۲ نساجی صفر ؛ برد یک نیمه‌ای با یک محروم و گل مشکوک
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو کاپیتان سابق آبی‌ها و سرمربیان حال حاضر استقلال و نساجی در هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار می‌گیرند.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
برای مصاف استقلال – نساجی کوین یامگا با وجود سفر به تهران در لیست آبی پوشان قرار نمی گیرد.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
نساجی با 24 امتیاز از 23 بازی در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. این برای حمید مطهری راضی کننده نیست.
استقلال فردا در آخرین جلسه تمرینی خود در سال جاری در یک دیدار تدارکاتی به مصاف نساجی می رود.
تیم های استقلال و نساجی در آخرین جلسه تمرینی در سال جاری مصاف دوستانه ای را با هم برگزار خواهند کرد.
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
استقلال برای رسیدن به پرسپولیس و نساجی جهت کسب رتبه تک رقمی، امروز به دنبال پیروزی در تقابل با همدیگر هستند.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران بازی مقابل استقلال را سخت و مهم دانست و اظهار امیدواری کرد تا تیمش برابر میهمان خوب و مثبت بازی کند.
باشگاه نساجی قصد دارد، دیدار با استقلال در استادیوم شهید وطنی قائمشهر را با حضور حداکثری تماشاگر برگزار کند.
مصاف استقلال – نساجی در سوپر جام با همه حواشی و حرف و حدیث ها با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید و شاگردان ساپینتو جام قهرمانی را در اختیار گرفتند.
تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
نیمه اول دیدار سوپرجام با وجود موقعیت های فراوان برای استقلال و یک فرصت برای نساجی، بدون گل تمام شد.
تیم های استقلال و نساجی برای کسب آخرین جام به جا مانده از فصل گذشته فوتبال ایران، به مصاف هم رفته اند.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
هشتمین دیدار سوپرجام فوتبال ایران در شرایطی بین تیم های استقلال و نساجی برگزار خواهد شد که هر یک از دو که بتوانند برنده این دیدار شوند، برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
نساجی بعد از مصاف با استقلال حالا آماده میزبانی از نفت مسجد سلیمان است. دیداری که در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.
استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف نساجی مازندران می‌رود
استقلال تهران در ورزشگاه آزادی و از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف نساجی مازندران می‌رود
استقلال - نساجی؛ سوپرجام در لیگ برتر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ