تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
در تمرینات روزهای اخیر تیم ملی والیبال ایران اتحاد بیش از هر زمان دیگری از هر زمان دیگری خود را نشان می‌دهد.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
پوزه بلند و دندان‌ها از بارزترین ویژگی‌های فیزیکی کوسه گابلین هستند. پوزه این حیوان با اندام‌های ویژه‌ای پوشیده شده است که به آن در تعیین موقعیت مکانی شکار در شرایط نور کم کمک می‌کند. این کار از طریق حس میدان الکتریکی ایجاد شده توسط ماهی‌های دیگر انجام می‌شود.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.
تصاویری از مصاحبه دختر غرفه‌داری که رهبرانقلاب از غرفه‌شان بازدید کرد را تماشا میکنید.
پرتوهای تابوت که به عنوان پرتوهای بی حس کننده نیز شناخته می شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می رسد.
چای زیرفون در طب سننتی فرهنگ های مختلف سراسر جهان برای کاهش فشار خون بالا، القای حس آرامش، تسکین اضطراب و کمک به هضم بهتر کاربرد دارد.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
موبری با نشان دادن پاهایش می‌خواهد به دنبال کنندگانش این حس را بدهد که خودشان در حال سفر هستند.
صندلی‌های ردیف دوم در پیکاپ دوکابین فوتون G۷ بنزینی اتوماتیک بیشتر شبیه به نیمکت هستند و آنچنان زاویه ندارند اما شاید حضور دریچه‌های تهویه‌ هوای اختصاصی در این قسمت، حس و حال راحت‌تری را خلق کند.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
وضوح در عکس‌های Galaxy S۲۳ Ultra در مقایسه با S۲۲ Ultra افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد.
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
استفاده از واژه «معترض» برای افراد مجرم که بعضاً اقدام به ترور و قتل نیرو‌های حافظ امنیت کردند، استفاده از عناوین اجتماعی مانند پزشک، ورزشکار، هنرمند، سوءاستفاده از احساسات خانواده مجرمان و پوشش پررنگ احساسات پدرانه و مادرانه و همچنین انتشار تصاویر خصوصی از زندگی آن‌ها برای نزدیک کردن حس همدردی با آن‌ها و فراموش شدن جنایت‌های شکل گرفته از جمله اقدامات رسانه‌ای است که اکنون در حال انجام است.
قدم زدن در بازارچه بزرگ بهرامی کم‌وبیش همان حس و حالی را دارد که در بازار تهران و یا نازی‌آباد سراغتان می‌آید. اگر کنجکاوید سری به اینجا بزنید، باید بی‌خیال آوردن خودرو شخصی شوید، چرا که جای پارک پیدا نمی‌کنید، انرژی‌تان کم می‌شود و قند خونتان می‌افتد.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
این فریاد احمدرضا عابدزاده بخشی از حس و حال ایرانی‌ها در 31 خرداد 1377 را به تصویر می‎‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ