استقلال برای رسیدن به پرسپولیس و نساجی جهت کسب رتبه تک رقمی، امروز به دنبال پیروزی در تقابل با همدیگر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال خوزستان بدون مدیرعامل لیگ را شروع کرده و هنوز وضعیت این پست در این باشگاه مشخص نیست.
آبی‌ها روز گذشته در ورزشگاهی به میدان رفتند که هیچگاه حضور هواداران تیم میهمان را به جز نبرد با هم‌استانی خود فولاد، تجربه نکرده است.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
در اصل دین هم اجبار و اکراهی وجود ندارد، چه برسد به حجاب و چه برسد به اینکه حجاب به اجبار به افکار عمومی تحمیل شود. این تصمیمات بدون تردید، عوارض سوئی دارد که بدون تردید به نفع ثبات، امنیت، گشایش‌های فرهنگی و امنیتی و... نخواهد بود. به نظرم دولت از سوی برخی محافل آشکار و پنهان تحت فشار قرار گرفته که آب‌ها از آسیاب افتاده، بنابراین می‌توانید مسیر اشتباه قبلی را بروید! منتظرند رخداد دیگری از جنس فوت مهسا امینی در کشور تکرار شود تا تجدید نظر موسمی در تصمیم‌سازی‌های غلط صورت بگیرد.
گلزن آبی‌ها در دیدار رفت، استقلال را در بازی برابر طلایی‌پوشان آبادان همراهی نخواهد کرد.
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ترکیب این تیم برای برگزاری دیدار هفته بیست و دوم برابر گل گهر را اعلام کرد. در ترکیب آبی‌پوشان تغییری نسبت به دیدارهای گذشته دیده نمی‌شود.
پس از یک ماه، استقلال و ملوان حالا یک بار دیگر و این بار در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف هم می روند.
استقلال می تواند دقایقی پیش از بازی سپاهان و یک روز قبل از دیدار پرسپولیس، با دو تیم صدرنشین لیگ هم امتیاز شود.
باشگاه فولام که دیشب در مقابل چلسی به تساوی بدون گل رسید با یک توییت آبی‌های لندن که درباره ریس جیمز منتشر شده بود شوخی کرد و خبرساز شد.
هنوز بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری از استقلال در پایان فصلی که آبی‌ها بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند باز است. هنوز خیلی‌ها معتقدند آن تصمیم اتخاذشده از سوی مدیرعامل وقت استقلال یک تصمیم غیر فوتبالی بوده است
در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.
استقلال و تراکتور مهم‌ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در حالی برگزار خواهند کرد که آبی‌ها ستاره خط حمله خود را احتمالا در این بازی در اختیار نخواهند داشت.
شاگردان ساپینتو امروز به ریکاوری پس از مسابقه پرداختند و این در حالی‌ست که بر خلاف آخرین تمرین قبل از دربی خبری از چهره‌های خندان و با انگیزه در تمرین امروز آبی‌ها نبود. بازیکنان استقلال که امروز بیشتر در سالن وزنه به ریکاوری پرداختند با چهره‌های گرفته و سرد تمرینات خود را پشت سر گذاشتند که نشان می‌دهد از نتیجه بازی روز گذشته اصلا راضی نیستند.
در حالی که نیمه نخست سوپرجام فوتبال ایران بدون گل به پایان رسیده بود اما آبی‌ها نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کردند.
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر و در روز اتمام محرومیت سرمربی خود برابر هوادار به پیروزی رسید تا با ۲۲ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.
نیمه نخست دیدار دو تیم استقلال و پیکان با نتیجه بدون گل به پایان رسید اما آبی‌ها توانستند در این نیمه نمایش بهتری ارائه دهند.
نیمه نخست دیدار دو تیم استقلال و پیکان با نتیجه بدون گل به پایان رسید اما آبی‌ها توانستند در این نیمه نمایش بهتری ارائه دهند.
سرمربی تازه‌وارد آبی‌ها به زودی اولین فیفادی در فوتبال ایران را بدون ملی‌پوشانش با استقلال تجربه خواهد کرد.
جدال هفته چهارم دو تیم استقلال و نفت MIS با تساوی بدون گل پایان یافت اما بی تردید، حسینی کاپیتان استقلال، ستاره بی چون و چرای آبی‌ها در این بازی بود.
دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها نباید بدون امتیاز از انزلی بیرون بیایند گفت: استقلال محکوم به برد برابر ملوان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ