دبیرکل حزب‌الله لبنان، فردا شب در مراسمی به مناسبت سالروز عید مقاومت و آزادسازی جنوب لبنان از اشغال صهیونیست‌ها، سخنرانی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور بر اهمیت ترسیم نقشه فضای مجازی کشور با مشارکت جمعی برای تبیین نقش ها، ایجاد وحدت ملی و تنظیم گری این حوزه تاکید کرد.
وزیر کشور با بیان اینکه جهاد تبیین مقدمه لازم و قطعی امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: باید برای شناساندن معروف و پرهیز از منکر به‌دور از انفعال، در چارچوب منطق و فکر اقدام کرد.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پرکار و بی ادعای سیزدهم در طول عمر کاری خود اقدامات مهم و خوبی انجام داد که شایسته تبیین و تنویر بیشتر افکار عمومی است.
دومین نشست از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی پیرامون تبیین شخصیت و معرفی خدمات سردار سلیمانی در مرکز مطالعات سیاسی بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد.
رئیس جمهور در دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد، بر ضرورت تبیین خدمات و اقدامات صورت گرفته به نام نظام و انقلاب اسلامی، از تریبون‌های مختلف تاکید کرد.
زرندیه- معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: تبیین خدمات دولت موجب امیدآفرینی و خنثی کننده نقشه های دشمن است.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.
تقابل کنونی در ترکیه نه بین شخصیت ها، بلکه تقابل میان گفتمان هاست و رای دهنده ترک باید موضع خود را تعیین کند. شکی نیست که او با انتخاب های خود سیاست کشورش را ترسیم خواهد کرد.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: جهاد تبیین اولویت مهم و ضروری جامعه و مدیران است و باید این افراد پاسخگوی شبهات روز به مردم باشند، زیرا مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: یکی از وظایف دستگاه قضائی صیانت و حمایت از حقوق عامه است و به دنبال این هستیم تا این تکلیف قانونی را تبیین و شفاف کنیم.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با اقدامات انجام‌شده تا اوایل سال آینده شاهد تحول معنی‌دار در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده هستیم.
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قسمت‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبیین و گردشگری را در صفحه شخصی خود بازنشر کرد.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
بسیاری از داوطلبان کنکور نظام قدیم نسبت به برگزاری نامناسب آزمون‌های ترمیم معدل اعتراض داشته و از مسئولان نظام آموزشی خواسته‌اند تا اجازه برگزاری مجدد آزمون ترمیم معدل را صادر کنند.
مدرسی گفت: مسئولان نظام در اتفاقات اجتماعی در کنار رسیدگی به تمام زوایای یک مساله باید به سرمایه اجتماعی و بازنمایی رسانه اهمیت دهند.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه ضرورت شناخت و تبیین توطئه‌های ایران‌ستیزان و دشمنان انقلاب اسلامی را از سوی رسانه‌ها و نخبگان مورد تاکید قرار دادند.
رهبر معظم انقلاب، جوانان را به قدر دانستن دوران جوانی و اهتمام ویژه به هیئت‌های حسینی توصیه کردند و گفتند: هیئت‌ها هم باید یاد اهل‌بیت را زنده نگه دارند هم مرکز و پایگاه تبیین حقایق باشند.
براساس این سند، اقدامات کلان تمامی دستگاه ها و مراکز کشور در افق ۱۴۱۰ در حوزه فضای مجازی تبیین و تقسیم کار ملی در این حوزه صورت گرفته است.
مراسم تجلیل و تبیین ابعاد شخصیتی زنده‌یاد عادل آذر با حضور دانشگاهیان و چهره‌های مدیریتی در دانشگاه تهران برگزار شد.
مشهد ـ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و باعث افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات می‌شود.
خاسب با اشاره به قرار گرفتن گوی سفید آرزو‌های مردم و همچنین تیر نمادین آرش در قلب آن بر فراز قله دماوند، تأکید کرد: در افسانه آرش، او تیر را از کمان رها می‌کند تا مرز ایران و توران را تعیین کند، اما قصد من این بود که حد و مرزی را بین انسان‌ها بر روی زمین ترسیم نکنیم و همگی با عشق و آرزو‌ها و امید‌هایی که دارند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ