مراسم تجلیل و تبیین ابعاد شخصیتی زنده‌یاد عادل آذر با حضور دانشگاهیان و چهره‌های مدیریتی در دانشگاه تهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اقدام به تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری جوانان آسیا کرده است و این در حالی است که در این مراسم، دختر وزنه‌بردار که نایب قهرمان آسیا شد، دعوت نبوده است.
مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان عصر روز گذشته توسط باشگاه ذوب‌آهن برگزار شد.
سرمربی تیم ملی ایران در مراسم تجلیل از قهرمانان و خانواده شهدای ورزشکار حضور پیدا کرد.
مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزند پذیر، با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، اراده دولت را اعمال سیاست‌های حمایتی برای استحکام و ترفیع خانواده عنوان کرد.
مهدی حیدری شب گذشته در مراسم تجلیل از مفاخر ورزش ایران حضور پیدا کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم تجلیل از مدال آوران این استان از  اضافه شدن اسم ندا شهسواری به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو در صورت موافقت کمیته ملی المپیک خبر داد.
مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
در مراسم گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها از برترین‌های موزه‌داری کشور تجلیل به عمل آمد.
در مراسم گرامی‌داشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها از برترین‌های موزه‌داری کشور تجلیل به عمل آمد.
سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برتر استان در سطوح کشوری، استانی و منطقه‌ای خبر داد.
مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی شاهد و ایثارگر
مراسم تجلیل از قهرمانان و برترین‌های سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رشته کونگ فو توسط این فدراسیون انجام شد؛ و به نفرات برگزیده تندیس و جوایز نفیس اهدا شد.
مراسم تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تراز (تشخیص و تشویق از فعالان اقتصادی قانونمند و خوش‌حساب) برگزار شد.
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته های فوتبال، جودو و یک داور کشتی را در محل خانه پیشکسوتان برگزار کرد.
مراسم آیین بزرگداشت سی و هشتمین سال تاسیس انجمن کلیوی زنجان با حضور مدیران استانی بانک ایران زمین، چهره های ماندگار، مقامات دولتی، اساتید دانشگاهی، پزشکان و خیرین استان برگزار شد.
در مراسم اختتامیه مسابقه دانش آموزی نور از برگزیدگان این دوره از مسابقات تقدیر و تجلیل شد.
مراسم تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور با حضور قهرمانان و مدیر عاملین باشگاه‌های ورزشی مس ایران و شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شد.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران تهرانی در المپیک و پارالمپیک توکیو، بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار شد.
امروز در مراسم روز ملی صادرات ۵۷ شرکت به عنوان صادرکننده برتر سال معرفی شدند و رئیس جمهوری از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از شرکت های معرفی شده، تجلیل کرد.
امروز در مراسم روز ملی صادرات ۵۷ شرکت به عنوان صادرکننده برتر سال معرفی شدند و رئیس جمهوری از ۵ صادرکننده برتر به نمایندگی از شرکت های معرفی شده، تجلیل کرد.
مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی امروز چهارشنبه دوم شهریور با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ