رئیس فدراسیون هندبال با مثبت ارزیابی کردن سطح رقابت‌های لیگ برتر ابراز امیدواری کرد ایران با حضور این دو تیم شاهد میزبانی خوبی از ایران در جام باشگاه‌های آسیا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: با وجود این که عملکرد خوبی در هفته اول لیگ داشتیم اما مشکلات تیم همچنان پابرجاست.
بازیکن اتحاد کلباء می گوید که امیدوار است با فرهاد مجیدی، رتبه خوبی را در لیگ کسب کند.
وزیر ورزش و جوانان از برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر با فناوری کمک داور ویدیویی خبر داد.
ملی‌پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نتایج خوبی نگرفته و انتقادات زیادی را به جان خریدند
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: ترکیب تیم ملی والیبال ایران از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده و سیدمحمد موسوی بازیکنی با تجربه و فوق‌العاده است.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد پیشنهاد افزایش دستمزد داوران لیگ برتری ارائه شده است.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
اختلاف مدیران باشگاه پیکان برای محل برگزاری بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به رختکن پیکانی‌ها هم رسیده است.
استادیوم شهدای هفتم تیر بابل امروز برای برگزاری بازی دریای بابل و پارس جنوبی اصلا شرایط خوبی نداشت اما بازی در آن برگزار شد!
سرمربی بارسا تاکید کرد که با خوش شانسی و درخشش ترشتگن دروازه تیمش مقابل کادیز بسته ماند.
بارسا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا دیدار رفت خود را در نوکمپ مقابل منچستریونایتد برگزار کرد و با تساوی 2-2 متوقف شد.
اولین بازیکن لژیونر راگبی ایران پس از عقد قرارداد با تیم سانتابویانا اسپانیا گفت: سعی خواهم کرد که بهترین بازیکن لیگ اروپا شوم و جایگاه راگبی ایران را به دنیا نشان دهم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
مهاجم تاجیکستانی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: امیدوارم سال بعد هم به ایران برگردم و در لیگ این کشور بازی کنم.
بازیکن جدید و خارجی صنعت نفت می گوید که از صحنه مشکوک پنالتی دور بوده اما هم تیمی هایش گفته اند خطا صورت گرفته است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات قهرمانی کشور گفت: برگزاری این رقابتها بعد از ۶ سال تاثیر زیادی بر جوانگرایی تیم ملی داشته و سکوی پرتابی برای شناسایی جوانان بااستعداد در والیبال نشسته بانوان بود.
کشتی‌گیر وزن مثبت 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات لیگ امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد،اما قراردادها برای کشتی گیران چنگی به دل نمی زد.
بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب بین تاریخ‌های 19 تا 26 فوریه (30 بهمن تا 7 اسفند) برگزار خواهند شد.
سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب از عملکرد تیمش در هفته اول لیگ برتبر ابراز رضایت کرد و گفت: هدف ما این است که بیشتر به جوانان بها دهیم.
سرمربی فولاد معتقد است که جایگاه نساجی حضور در لیگ برتر است و از بازگشت به قائمشهر خوشحال است.
استقلال علاقمند است، بازی با تیم هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر در یک زمین خوب و ترجیحا در استادیوم آزادی برگزار شود.
دبیر فدراسیون اسکیت گفت: هر چند بعد از دو سال تیم‌ها استقبال خوبی از رقابت‌های لیگ اسکیت داشتند و نتایج راضی کننده بود، اما رکورد جدیدی ثبت نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ