سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب از عملکرد تیمش در هفته اول لیگ برتبر ابراز رضایت کرد و گفت: هدف ما این است که بیشتر به جوانان بها دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد گفت: نخستین ویژگی مناطق آزاد از سوی بخش خصوصی داخلی و خارجی، مقررات زدایی و کاهش بوروکراسی اداری بوده است.
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق ماکو و ارس نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند اما تاکنون به صورت مناسب به عنوان فرصت برای کشور معرفی نشدند و مناطق آزاد بر اقتصاد ملی تأثیر می‌گذارند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تصویب کردند که مناطق آزاد تجاری- صنعتی مازندران و سرخس تشکیل شود.
کاروان جدید ارتش تروریستی آمریکا از طریق مرزهای سوریه و عراق، جهت تقویت پایگاه‌های غیرقانونی واشنگتن در مناطق نفت‌خیز اشغالی سوریه، وارد این کشور شد.
مسجدسلیمان - فرماندار مسجدسلیمان گفت: منازلی که در مناطق آلوده به نفت در مسجدسلیمان تخلیه شده‌اند باید تخریب شده و پس از انجام نخاله برداری، عملیات کاشت درخت و ایجاد فضای سبز انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به اهداف بسیار مهمی دست یابیم.
مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از پیشرفت ۴۴.۲۲ درصدی پروژه‌های جمع‌آوری گازهای مشعل در سال ۱۴۰۲ خبر داد که پیشرفت آن در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۱.۳۳ درصد بوده است.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: توانسته‌ایم مقدار سوختن گازهای مشعل‌ را تا ۸۰ درصد کاهش دهیم و در تلاش هستیم این مقدار را به حداقل برسانیم.
شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حفاری با هدف شتاب‌بخشی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت به‌منظور حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز توافقنامه تقویت همکاری امضا کردند.
با انعقاد توافق‌نامه همکاری مشترک میان معاونت علمی و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ساخت توربین‌ها و توربوکمپرسورهای مورد نیاز مناطق نفت‌خیز جنوب از سوی شرکت‌های دانش بنیان، بومی‌سازی می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از جمع آوری ۸۳۰ میلیون فوت مکعب گازهای مشعل خبر داد.
معاون مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: متراژ حفاری افقی و جهت‌دار چاه‌های نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور افزایش ۶۵ درصدی داشت.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبرداد.
کمیسیون توسعه پایدار، محیط‌زیست و آب اتاق ایران در گزارشی پژوهشی سیاست‌های دهگانه ای با هدف توسعه مناطق نفت‌خیز و محروم کشور ارائه کرد.
رئیس پژوهش و فناوری و کارگروه تولید بار اول شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از رونمایی شیر فرازآوری با گاز در چاه‌های نفتی خبر داد .
شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ۲ قرارداد پژوهشی با جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و پارک علم و فناوری استان خوزستان امضا کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هدف‌گذاری این مجموعه برای رسیدن به تولید روزانه حدود ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار بشکه در پنج سال آینده خبر داد.
با ازدست‌دادن مناطق نفت‌خیر، داعش هم‌اکنون به منابع مالی دیگری چون کشتن چوپان‌ها و سرقت دام‌های آنها روی آورده است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان با اقدام به موقع تیم‌های عملیاتی خبر دا
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از اطفای حریق در یکی از چاه‌های میدان نفتی شادگان خبر داد.
اهواز- وزیر نفت گفت: باید به مناطق نفت‌خیز توجه ویژه شود و همچنین اولویت به‌کارگیری کارکنان پروژه‌ها، نیروهای بومی هر منطقه هستند.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: یکی از برنامه‌های این شرکت بازگرداندن توان تولید نفت خام به دوران قبل از تحریم‌ها بود که امروزه توانایی تولید نفت به قبل از تحریم‌ها برگشت.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که توانایی تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشته است.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ