پیروزی 4 بر 1 نیوکاسل در شب گذشته، آنها را به رتبه سومِ پریمیرلیگ رساند تا آرسنال و منچسترسیتی، نفس های این تیم را در پشت سرِ خود حس کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
فشار بر اقتصاد روسیه در جبهه‌های متعددی با کاهش ارزش روبل، افزایش دستمزد‌ها و اوج گرفتن وام افزایش می‌یابد.
در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تب والیبال در ارومیه به بالاترین حد ممکن رسیده است.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
با اوج گرفتن شایعات حضور امباپه در الهلال، رئیس این باشگاه راهی پاریس شد.
طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
با اوج گرفتن دوباره شایعات درباره احتمال منتقل شدن لیونل مسی به الهلال، سرمربی این تیم عربستانی به این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داد.
منابع عبری از تشدید آمار خودکشی در بین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده‌اند.
شرایط در عصر حاضر که عصر ارتباطات است با گذشته تفاوت زیادی دارد. امروز به برکت امکانات ارتباطی، علاوه بر اوج گرفتن قدرت دسترسی به یافته‌های علمی سراسر جهان، انتقال تولیدات فکری نیز با سرعت و سهولت انجام می‌شود. مرز‌ها اگر در مواردی مانع عبور انسان‌ها از کشوری به کشور دیگر می‌شوند، قدرت جلوگیری از انتقال تولیدات علمی و فکری را ندارند. به همین دلیل از حکومت‌ها کار چندانی برای محدود ساختن نخبگان بر‌نمی‌آید.
درپی قرار گرفتن نقش پرچم طالبان بر روی دیوارنگاره میدان ولیعصر سازمان اوج توضیحاتی ارائه کرد.
ضرغامی با بیان این‌که در اوج اغتشاشات گفتم باید گفتگو کنیم، گفتگو مشکلات را حل می‌کند، اظهار داشت: یک عده از دوستان به من خرده گرفتند که منظور شما این است با این کسانی که اغتشاش می‌کنند، برویم و حرف بزنیم به جای اینکه برخورد سخت کنیم؟ من به آن‌ها گفتم به هیچ وجه بحث من این نیست.
پسر نخست وزیر قطر با پیشنهاد جدید برای خرید منچستریونایتد، شانس خود برای گرفتن مالکیت این باشگاه انگلیسی را به اوج خود رسانده است.
با اوج گرفتن تنش‌ها در شبه‌جزیره کره، رئیس‌جمهور کره جنوبی از ارتش این کشور خواست به آزمایش‌های مداوم کره شمالی، پاسخی روشن بدهد.
با توجه به راه افتادن اپیدمی عفونت‌های تنفسی با ویروس "سین سیشیال" (respiratory syncytial virus) که به آن "RSV" هم گفته می‌شود و همچنین اوج گرفتن آنفلوآنزا در کنار کووید -۱۹ در کشور‌های اروپایی، متخصصان امور سلامت و پزشکان از افرادی که بیش از دیگران در معرض خطر هستند خواسته‌اند هر چه سریع‌تر اقدام به واکسیناسیون کنند.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
رقابت برای قرار گرفتن در قلب دفاع تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به اوج خود رسیده است.
با اوج گرفتن جنگ اوکراین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بر خطر وقوع «آرماگدون» یا «آخرالزمان هسته‌ای» تاکید کرده است. در واقع، این طور تبلیغ می‌شود که دکمه بزرگ قرمز هسته‌ای پوتین، می‌تواند بانی آغاز جنگ جهانی سوم باشد. حال در ارتباط این فرضیات سه سوال اساسی قابل طرح هستند.
مقتدی خواهان حفظ نهاد مرجعیت در میان عراقی‌ها است؛ لذا پذیرفتن رهبر ایران به عنوان مرجع تقلید از سوی عصائب اهل الحق به کانونی برای اوج گرفتن تنش مقتدی با قیس الخزعلی تبدیل شده است
کیهان در شماره امروز –دوشنبه- در یادداشتی تحت عنوان «اروپا گرفتارِ نفرین ۸۰ سالگی اسرائیل؟» به قلم «محمد ایمانی» با طرح مقدماتی پیرامون در اوج بودن راهبرد‌های سیاسی خارجی ایران و رو به زوال بودن سیاست‌های آمریکا در صحنه جهانی، در آستانه فصل زمستان و نیاز‌های ویژه اروپا به منابع انرژی نفت و گاز ایران، به آن‌ها پیشنهاد کرده با فاصله گرفتن از آمریکا و اسرائیل، بدون برجام، خود را از بحران نجات دهند
«از سال 2019، چین اصلی ترین رقیبِ ایالات متحده آمریکا در توسعه و گسترش طرح های فضایی با محوریت کُره ماه بوده است. در سال 2022، روند تقابل ها میان دو کشور به شدت اوج گرفته است. مساله ای که مخصوصا در بحبوحه جنگ اوکراین و تشدید تقابلات میان چین و روسیه با کشورهای غربی، شدید تر نیز شده است. در این رابطه شاهدیم که هم چین و هم آمریکا مواضع سخت و تهاجمی را علیه یکدیگر و نیاتشان در مورد فضا و در کنترل گرفتن کُره ماه مطرح می سازند. با این همه، اغلب کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که روند تقابل چین و آمریکا در این حوزه، به درگیری نظامی مستقیم ختم نخواهد شد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ