پیروزی 4 بر 1 این هفته نیوکاسل مقابل ساوتهمپتون، آنها را به رتبه سوم لیگ برتر رساند تا آرسنال و منچسترسیتی، نفس های این تیم را در پشت سرشان حس کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر گزارش‌ها، نیوکسل یونایتد پس از جذب ساندرو تونالی، به دنبال آندره آ رومئو، مدیر تیم میلان است.
با اینکه لوریس کاریوس فصل گذشته تنها در یک بازی برای نیوکسل بازی کرد و آن هم به دلیل این بود که تیم دروازه‌بان دیگری نداشت اما باشگاه نیوکسل امروز قرارداد او را تمدید کرد.
یاسر الرمیان، رئیس نیوکسل، اعلام کرد که می خواهد بعد از فصل «جادویی» به شماره یک تبدیل شود.
نیوکسل در مراحل پبشرفته مذاکره با یک شرکت عربستانی است تا اسپانسر پیراهن این تیم شود. ارزش قرارداد آنها حدود 30 میلیون پوند در سال خواهد بود.
نیوکسل با تساوی بدون گل برابر لسترسیتی پس از 20 سال به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و این به سوژه اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس تبدیل شد.
نیوکسل با تساوی بدون گل مقابل لسترسیتی کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد.
نیوکسل در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-1 برایتون را از پیش رو بردارد.
آرسنال امشب در خانه نیوکسل به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا به تهدید سیتی صدرنشین از فاصله نزدیک ادامه دهد.
رسانه‌های ترکیه می‌گویند مدیران نیوکسل به شدت به دنبال جذب آردا گولر، پدیده فوتبال این کشور هستند و مذاکرات برای انتقال او را آغاز کرده‌اند.
همه انتظار دارند نیوکسل با مالکیت عربستانی‌ها ستاره‌های بزرگی را به خدمت بگیرد اما مربی این تیم تاکید کرد، توان مالی برای خرید رونالدو، مسی و نیمار را ندارند.
آلن شیرر پس از شکسته شدن رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر، ارلینگ هالند را مورد ستایش قرار داد.
تیم آماده نیوکسل با پیروزی برابر ساوتهمپتون جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کرد.
ادی هاو، مربی نیوکسل معتقد است الکساندر ایساک، مهاجم تیمش شبیه تیری آنری است. هاو به ویژه از پاس گلی که ایساک برابر اورتون داد، خوشحال شده است.
تاتنهام امشب در مقابل میهمان خود منچستریونایتد به تساوی 2-2 رسید.
تاتنهام در خانه نیوکسل به مصاف این تیم رفت و با شکست سنگین 6-1 بدرقه شد.
کیه‌ران تریپیه، ستاره نیوکسل، پاسخ انتقاداتی که از سوی اریک تن‌هاخ درباره سبک بازی این تیم مطرح شده بود را داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید بازی برابر نیوکسل برای آنها آزاردهنده است چون این تیم عادت به اتلاف وقت دارد.
لیورپول با برتری دو بر صفر مقابل نیوکاسل به رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی با نیوکسل به ستایش از ادی هاو، سرمربی این تیم پرداخت و گفت کلاغ‌ها با پول‌پاشی به این موقعیت نرسیده‌اند.
لوریس کاریوس با اینکه از زمان بازگشت مارتین دوبراووکا حتی یک بازی برای نیوکسل انجام نداده در آستانه تمدید قراردادش با این تیم انگلیسی است.
برونو گیمارش، ستاره برزیلی نیوکسل، امشب در بازی تیمش مقابل فولام به شدت مصدوم شد و با چشم‌های گریان زمین مسابقه را ترک کرد.
نیوکسل با پیروزی 1-0 مقابل چلسی، به دو امتیازی منچسترسیتی، تیم دوم جدول لیگ برتر، رسید.
رئیس عربستانی باشگاه نیوکسل به هواداران وعده داد هدف این باشگاه کسب جام‌های قهرمانی در انگلیس و در اروپا است.
منچسترسیتی در سومین هفته لیگ برتر مهمان نیوکسل بود و در نیمه دوم با دو گل که به فاصله کم به ثمر رساند موفق شد شکست 2-1 نیمه اول را به تساوی 3-3 تبدیل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ