رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: ایجاد اتحادیه مشترک ایران، روسیه و اعضای اتحادیه کشورهای مستقل همسود در حوزه نفت و گاز می‌تواند چارچوبی مناسب برای ادامه همکاری‌ها باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«جرج درانسفیلد» (George Dransfield) از پژوهشگران این پروژه گفت: در مدل متعارف تشکیل سیاره، هر چه جرم یک ستاره کمتر باشد، قرص مواد اطراف آن جرم کمتری دارد. از آنجا که سیارات از آن قرص به وجود آمده‌اند، انتظار می‌رفت که سیارات پرجرم مانند مشتری تشکیل نشوند. ما در مورد این موضوع کنجکاو بودیم و می‌خواستیم سیاره‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم آیا این امکان وجود دارد یا خیر. TOI-۴۸۶۰ اولین گزینه مورد تایید ما است.
بوکاجونیورز در حال بررسی امکان جذب فاکوندو پیستری، هافبک جوان منچستریونایتد، به صورت قرضی است.
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر منتشر شده درباره عدم امکان برخورد با متقلبین کنکور ۱۴۰۱ و دانشجو دانستن آنها توسط این کمیسیون کذب است.
کاخ سفید اعلام کرد دولت آمریکا در حال بررسی امکان ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین است.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال توافق به صاحبخانه های خود هستند زیرا در شرایط گرانی اجار بها امکان جایه جایی به سختی صورت خواهد گرفت.
مرکز پژوهش‌های اقتصادی اتاق تهران در گزارشی اعلام کرد دلارزدایی به وضعیتی اشاره دارد که کشورها بنا به دلایلی اقدام به حذف دلار به‌عنوان ارز اصلی در اقتصاد خود می‌کنند.
صحنه‌های دیدار جنجالی گل‌گهر و فولاد، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته‌اند.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
هیئتی از سرمایه‌گذاران کشور چین با هدف بررسی زیرساخت‌های موجود و امکان سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری برای احداث کارخانه تولید کربن سولفور از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید کردند.
کارین سندستروم (Karin Sandstrom) عضو تیم PHANGS از دانشگاه کالیفرنیا می‌گوید: نواحی که در تصویربرداری هابل کاملاً تاریک هستند در این تصاویر جدید فروسرخ با جزئیات بسیار عالی می‌درخشند و به ما این امکان را می‌دهند تا بررسی کنیم که چگونه غبار موجود در محیط میان ستاره‌ای نور حاصل از تشکیل ستارگان را جذب کرده و آن را مجدداً در طیف مادون قرمز ساطع کرده است.
محققان در حال بررسی امکان تحویل واکسن کووید-۱۹ با استفاده از اسپری‌های بینی سریع هستند. این اسپری‌ها روی حیوانات موثر بوده‌اند، اما آزمایش‌های انسانی می‌توانند زمان‌بر باشند.
بررسی قیمت خودروهای عرضه‌شده در بورس کالا با بازار آزاد، بیانگر امکان خرید مردم از بورس کالا با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار است.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران علاوه بر اینکه از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد، گفت که امکان تغییر یک یا دو استاندار دیگر نیز وجود دارد.وزیر کشور درباره برنامه دولت در خصوص تشکیل استان‌های جدید اظهار داشت: تقسیمات کشوری مسایل پیچید ای است و ابعاد مختلفی دارد و علاوه بر مسایل جغرافیایی باید ابعاد جمعیتی و اجتماعی آن و همچنین حریم ها و ... بررسی شود.
همه بیمه‌شدگان ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی، سوابق بیمه‌ای خود را به صورت مرتب کنترل و بررسی کنند.
محققان کشور با بررسی امکان تولید جریان الکتریکی از بارگذاری تناوبی کششی و کمانش حاصل از آن، در پیزوالکتریک PVDF، درصدد تولید محصولاتی هستند که با حرکات بدن انسان محصولاتی شارژی تولید کنند.
میرکاظمی افزود: ما برای آنکه بخشی از جامعه را حمایت کنیم نباید تورمی را به کل جامعه تحمیل کنیم. در دولت این مسئله در دولت پیش آمده که برای کارکنان دولت و بازنشستگان ترمیم حقوقی برای ادامه سال داشته باشیم که در حال بررسی است. این احتمال وجود دارد که براساس قاعده آعله مندی ترمیم حقوق در نظر گرفته شود و این امکان وجود دارد که در شهریور ماه در این خصوص تصمیم‌گیری شود. کار در حال انجام است و مجلس نیز باید این موضوع را تصویب کند.
رییس جمعیت هلال احمر صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق بی‌آب همدان و امکان آبرسانی به مناطق بحران زده از طریق امکانات هلال احمر با بالگرد به شهر سفر کرد.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.
سجادی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای بررسی امکان حضور بانوان در مسابقات لیگ فوتبال خبر داد.
آنر X8 5G با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 ارائه می‌شود و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ