بررسی قیمت خودروهای عرضه‌شده در بورس کالا با بازار آزاد، بیانگر امکان خرید مردم از بورس کالا با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون مالیات بر عایدی سرمایه، خودرو از کالا سرمایه ای به مصرفی تبدیل شده و با تناسب میان عرضه و تقاضا زمینه دسترسی مصرف کننده واقعی به خودرو فراهم خواهد شد.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
منابع عبری زبان از وازگون‌شدن یک خودرو زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و تحقیق درباره این حادثه خبر دادند.
منابع عبری زبان از وازگون‌شدن یک خودرو زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی و تحقیق درباره این حادثه خبر دادند.
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش مدیرعامل این شرکت درخصوص برنامه توسعه خودروهای برقی، هیبریدی و موتور سه سیلندر و تاثیر آن در کاهش مصرف سوخت گفت: عرضه این محصولات به بازار می تواند رقابت سازنده ای را در بازار خودرو میان تولیدات داخلی و محصولات وارداتی ایجاد کند.
درپی انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در شمال پاکستان، ۲ غیرنظامی جان خود را از دست دادند.
۷ خودرو جدید سوبارو در راه است
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: مسئولان در فوتبال هزینه می‌کنند اما انتظار مدال‌آوری از رشته‌های دیگر دارند.
دبیر هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در خصوص مدارک واگذاری خودرو به دولت گفت: پیشنهاد می کنیم برای بررسی واگذاری خارج از نوبت خودرو در قوه مجریه، به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه ها و مدیران دولتی و یا احتمالاً خانواده مدیران دولتی، کمیته ای تشکیل شود و در ادامه مجلس تصمیم خواهد گرفت با استفاده از کدام ابزار نظارتی با آن برخورد کند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه ماه یک بار قیمت خودرو را گران می‌کنند و کسی هم پاسخگو نیست، لازم است مجلس به این موضوع ورود کند.
خودرو یک فرمانده یگان روسیه در خرسون براثر وقوع انفجاری تروریستی هدف قرار گرفت.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
شهردار منطقه ۲ با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای راه و شهرسازی و صمت بر لزوم تأمین خودرو و مسکن ارزان قیمت برای جوانان تاکید کردند.
چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزرای راه و شهرسازی و صمت بر لزوم تأمین خودرو و مسکن ارزان قیمت برای جوانان تاکید کردند.
با تصمیم شورای عالی بورس خودرو دوباره در بورس کالا عرضه می شود.
ایزد خواه گفت پیگیر هدفمند کردن عرضه خودرو هستیم.
خودرو پرچمدار برقی چین در اروپا
خودرو دزدی با طنازی شیطانی!
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز ۸ اسفند ۱۴۰۰ نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند. از جمله این خبر‌ها بورسی شدن سرخابی‌ها در اعیاد شعبانیه است.
نسخه اولیه نئوبانک «فردا» (نئوبانک مشترک بانک ایران زمین و هلدینگ های‌وب) از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اختیار کاربران قرار گرفت.
مصطفی طاهری نماینده مجلس و عضو کمسیون صنایع و معادن درباره خدمات پس از فروش خودروسازان و اینکه آیا رضایت عمومی از این خدمات وجود دارد یا خیر، توضیح داد.
باید مشخص شود که ادعای مسئولان درباره به حداقل رسیدن تعداد خودرو‌های کف پارکینگ تا چه میزان صحت دارد؟ آیا اینکه خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها جابه جا و به مکان دیگری منتقل می‌شود سپس با نمایش پارکینگ خالی، ادعای کاهش تعداد خودرو‌های موجود در پارکینگ‌ها می‌شود، درست است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ