صحنه‌های دیدار جنجالی گل‌گهر و فولاد، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن بلاتکلیف استقلال در بازی دوستانه روز گذشته برای تیمش به میدان رفت.
امید حامدی‌فر همراه با پدر خود و با لباس شخصی به ورزشگاه آزادی رفت تا تماشاگر دیدار با ملوان باشد.
بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان دوباره شاگرد محمد ربیعی شد.
در تیرماه امسال بخش‌نامه‌هایی از سوی «اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری» و «اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» به همه شهرداری‌های مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران ابلاغ شده که امکان احداث ساختمان‌های هفت طبقه (شش طبقه روی همکف) را در معابر هشت متری مجاز می‌داند.
نخست وزیر کانادا قرار است به زودی از همسرش «سوفی ترودو» جدا شود.
هافبک تیم پیکان تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفته است.
غلامرضا ثابت ایمانی در شرایطی در تمرینات پیکان حضور یافته که همچنان احتمالی جدایی اش وجود دارد.
سامان فلاح با وجود شایعات فراوان در تمرین عصر امروز پیکان حضور پیدا کرد.
فدراسیون والیبال ایران امتیاز هیات رئیسه فدراسیون جهانی مبنی بر فریز شدن امتیاز‌های تیم ملی ایران و حریفانش در رده‌بندی جهانی برای چهار دیدار هفته سوم لیگ ملت‌ها را پذیرفت.
نماز عید سعید قربان روز گذشته در میان تدابیر شدید امنیتی در کابل و سایر شهر‌های این کشور برگزار شد و هزاران نیروی امنیتی امنیت مساجد و عیدگاه‌ها را تامین کردند. اگرچه وزیر داخله حکومت طالبان در پیامی از مردم خواست برای تامین امنیت عید با نیرو‌های امنیتی همکاری کنند، اما همچنان بحث اختلافات در گروه طالبان داغ است.
ویدیویی از یک شهروند ایرانی که از مرز آستارا چای ایران و جمهوری آذربایجان منتشر کرده نشان می‌دهد که ماهیگیران به نوبت یک روز ایران و یک روز آذربایجان ماهیگیری می‌کنند.
احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور گفت: میکروفن من بسته شده و اجازه نطق به من داده نمی‌شود. در این شرایط انتظار داریم که مجلس و هیات رئیسه در دفاع از حقوق نماینده ملت ایران ورود پیدا کند.
استوری نامزد کریستیانو رونالدو که پسر فوق ستاره پرتغالی را با لباس بلوگرانا نشان می دهد، جنجالی از آب درآمده است.
تصویری از تذکر پیام رسان ایتا به کانال خبری خبرگزاری مشرق منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است
غیبت فرزند دوم پادشاه انگلیس روی بالکن در کنار او باعث شد تا همچنان اختلافات میان پاشاه انگلیس و فرزند دومش مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
در حالی که حواشی حضور زنان کم‌حجاب و مردان کراواتی از پارلمان ارمنستان در جلسه اخیر مجلس همچنان خبرساز است، انتشار تصاویر جدید در خبرگزاری ایرنا از واکنش عجیب برخی نمایندگان به حضور این افراد در مجلس در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند / خبرآنلاین
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
یک مدیر برنامه فوتبالی در روسیه خبر جدیدی را درباره سردار آزمون رسانه‌ای کرد که بازتاب زیادی در این کشور داشت.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، برای حضور در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون به عنوان اولین نفر ثبت نام کرد.
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
احمد موسوی پس از طی کردن یک جلسه محرومیت خود به ترکیب نساجی برگشت.
میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
نیمار که نقش مهمی در پیروزی PSG مقابل نانت و فتح سوپرجام فرانسه برای این تیم بازی کرد در پایان مسابقه مدیریت مراسم اهدای مدال‌ها را بر عهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ