یاسر ملکی به عنوان رییس کمیته روابط عمومی انجمن هنرهای رزمی ترکیبی ایران منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا با استناد به شهادت یکی از همکاران تجاری پسر جو بایدن، اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور درباره روابط تجاری فرزندش دروغ گفته است.
پارلمان چین، رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب حاکم چین را به عنوان وزیر خارجه جدید این کشور معرفی کرد.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با اشاره به اینکه روابط بین پکن و سئول با منافع هیچکدام از طرفین همخوانی ندارد، از آمادگی چین برای احیای اعتماد متقابل خبر داد.
رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: در حالی که تعلیق مجوز امنیتی رابرت مالی خود به تنهایی نگران‌کننده است، نگرانی ما با اهمال وزارت خارجه در پاسخ به تلاش‌های کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای نظارت بر رویکرد و مذاکرات در قبال ایران تشدید شده است.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس در توضیح نشست بررسی روند احیای روابط ایران و عربستان با حضور سفیر کشورمان در ریاض، گفت: پس از شروع روابط دیپلماتیک، همکاری‌های پارلمانی را دنبال می‌کنیم.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، نوشت که هرگونه توافق احتمالی دولت کنونی آمریکا با ایران باید به تایید کنگره برسد.
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توسعه همه جانبه همکاری‌های برادرانه میان ایران و مصر به عنوان دو کشور مهم اسلامی به سود منطقه و اسلام است.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که تاکنون بالفعل نشده است، مورد توجه قرار گیرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی چین درباره مسائل بین‌المللی گفتگو کردند.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید گزینه اعزام نیروی نظامی در صورت حمله چین به تایوان مطرح است.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز در دیدار با «ولادیمیر پوتین» تصریح کرد: پکن و مسکو مداخله و تهدید را تاب نمی آورند.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین امروز با وزیر خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با اعضای هئیت کمیته برادری و دوستی پارلمان لبنان، از کمک های رسمی و مردمی این کشور به مردم زلزله زده سوریه قدردانی کرد و گفت روابط میان طرفین برادرانه است.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: سیاست خارجی ما از حالت تک موضوعی و تک بعدی خارج و چندجانبه شده است که قطعاً این رویکرد گشایش‌هایی را برای کشورمان ایجاد خواهد کرد.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می گوید به دلیل رویکرد رئیس جمهور ترکیه، مخالف فروش جنگنده های اف -۱۶ به این کشور است.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به نقش سردار سلیمانی در رفع بحران سوریه، گفت: قاطعیت حاج قاسم در تصمیم گیری‌ها باعث می‌شد بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.
رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی در دیدار با سفیر امارات، گفت: ما امنیت کشورهای منطقه را امنیت خود می دانیم اما حضور برخی عناصر به نفع منطقه نخواهد بود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در وبیناری با رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه، گفت: سطح روابط سیاسی و امنیتی ایران و روسیه راهبردی است، اما روابط اقتصادی عقب‌مانده است.
رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه سفر به کامبوج جهت حضور در مجمع عمومی شورای المپیک آسیا، با جروم پویوی، مدیر پروژه ها و روابط کمیته های ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سفر به اراضی اشغالی به تکرار موضع گیری های ضدایرانی خود پرداختند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور ایالت کارولینای جنوبی در سفر به اراضی اشغالی به تکرار موضع گیری های ضدایرانی خود پرداختند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می‌گوید ترکیه، همراه با چین، روسیه و تغییرات اقلیمی، از چالش‌های مهم در عرصه بین‌المللی هستند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روابط ترکیه و روسیه را مانعی جدی در مسیر دستیابی آنکارا به جنگنده های آمریکایی ارزیابی کرد.
رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه روز جمعه در واکنش به اقدام ضد روسی تازه دو کشور اروپایی لتونی و استونی از گزینه قطع روابط با این دو کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ