رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: سیاست خارجی ما از حالت تک موضوعی و تک بعدی خارج و چندجانبه شده است که قطعاً این رویکرد گشایش‌هایی را برای کشورمان ایجاد خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: راهبرد تعامل صددرصدی با نمایندگان مجلس را در پیش گرفتیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور دارد.
بریکس به دلیل نوظهور و هم هدف بودن با کشورمان چه در مسائل سیاسی و چه در مسائل و همکاری‌های اقتصادی و بین‌المللی، میتواند مسیری موثر در آینده همکاری های بین المللی ایران با جهان باشد.
وزیر دفاع کشورمان گفت:راهبرد برخی کشورهای غربی در آفریقا؛ تعقیب اهداف استعماری و ایجاد تنش و بی ثباتی است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توصیه ما این است که هر دو آزمون کنکور در یک سال برگزار شود و در زمانی باشد که دانش آموز کل کتاب را خوانده است.
براساس گزارشی از مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، روابط ایران و عربستان‌سعودی همواره تحت‌تاثیر رقابت راهبردی متحول شده‌است. در یک دهه اخیر رقابت راهبردی دو کشور چنان شدید بود که به قطع روابط رسمی منجر شد و دو کشور مدت زیادی در وضعیت عدم‌ارتباط قرار داشتند. اکنون نیز تغییر در محاسبات ژئوپلیتیکی دو کشور و نقش‌آفرینی مدیریتی چین به‌عنوان قدرتی بزرگ، این رابطه را در مسیر احیا قرار داده‌است.
یک تحلیلگر سیاسی با اشاره به گذار قدرت از غرب به شرق، احیای روابط سیاسی تهران و ریاض نقطه عطفی در منطقه دانست و بحران جاری سودان را تکاپوی «اسرائیل» برای اخلال در نظم نوین منطقه‌ای دانست.
رهبر انقلاب با اشاره به مشکلات کشورهای اسلامی از جمله جنگ و اختلاف و درگیری، وابستگی، فقر، و نبود پیشرفت علمی گفتند: اگر به فرمان قرآنیِ «وحدت حول ریسمان الهی» عمل شود، جهان اسلام با حدود دو میلیارد جمعیت و برخورداری از مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی جهان می‌تواند در مسیر حل مشکلات قدم بردارد.
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه در دنیا فقط ارتش جمهوری اسلامی ایران در خدمت اسلام است، گفت: استراتژی و راهبرد ارتش، قدرت بازدارندگی و دفاع از حیثیت و آبروی نظام است.
رهبر انقلاب امشب در دیدار دانشجویان گفت: مشکلات در داخل حتماً وجود دارد اما اینکه ناامیدی عمدتاً منشاء داخلی دارد را قبول ندارم. مشکلات، جوانِ دانشجوی پرانگیزه را ناامید نمی‌کند.
وزیر جنگ تندرو پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه تلویزیونی با حمله به سیاست‌ خارجی نتانیاهو، توافق ایران و عربستان سعودی را «شکست سیاست خارجی» این رژیم توصیف کرد.
جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای بر ضرورت حفظ عناصر قدرت لبنان علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.
استاد دانشگاه تهران گفت: شبکه های ماهواره ای در ادامه سیاست های تکمیلی انگلستان عمل می کنند تا راهبرد انفجار از درون را در ایران شکل بدهند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای دولت سیزدهم، تأمین درمان رایگان برای مردم است و در این مسیر در حال بسترسازی برای تثبیت آن در کل مجموعه‌های درمانی هستیم.
رهبرانقلاب اسلامی با تاکید براینکه راهبرد جریان باطل کتمان یا کمرنگ‌کردن ایام‌الله است، بیان داشتند: جریان باطل این مشعل‌ها را بر نمی‌تابد و می خواهد این مشعل‌ها را خاموش کند.
یک مقام اطلاعات نظامی سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که راهبرد این رژیم علیه ایران شکست خورده است.
دبیرکل شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: صنعا گزینه های راهبردی سیاسی و نظامی را به منظور مقابله با سیاست آمریکا در قبال یمن بررسی می کند.
وزارت دفاع در بیانه‌ای به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه است.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای راهبرد امنیت ملی جدید آمریکا در دولت «جو بایدن» را منتشر شد.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای راهبرد جدید امنیت ملی آمریکا در دولت «جو بایدن» را منتشر شد.
راهبرد ایجاد مجموعه سازان و قطعه سازان طراز اول در زنجیره تامین خودرو/ سایپا در مسیر ارتقای توانمندی و هم افزایی خودروسازان و تامین کنندگان
ایالات متحده به دنبال محافظت از عربستان‌ و رژیم صهیونیستی بوده تا از این طریق انرژی آنها را دریافت و فروش تسلیحات خود به این دو بازیگر را تضمین کند که البته در این مسیر با شکست مواجه شده‌است
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه راهبرد اصلی مبارزه با جنگ‌شناختی دشمن، جهاد تبیین است، گفت: دشمن در جنگ‌شناختی بر مبنای تحریف، دروغ و جعل حقایق و واقعیت‌های جامعه عمل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ