مدیر منطقه عملیاتی بهرگان در شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: این منطقه عملیاتی در چند سال گذشته در تولید نفت سنتزی و تامین خوراک پالایشگاه‌های کشور جایگاه ویژه‌ای داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
دستیار ویژه‌ی داسیلوا رئیس جمهور برزیل پیش از ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور مان دیدار و پیرامون روابط دو جانبه تبادل نظر کرد.
روسیه به عنوان یکی از ۵ عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد که حق وتو دارد، یکی از قدرت‌های تعیین کننده در ساختار نظام بین المللی بوده و طبیعتا نقش روسیه در هزاره سوم در تحولات بین المللی و منطقه ای، به ویژه در حوزه اوراسیا برجسته‌تر شده است. طبیعی است که این کشور همچنان تلاش دارد در موضوعات مهم بین المللی نقش ایفا کند، البته جایگاه روسیه بعد از عملیات ویژه در اوکراین، با جایگاه این کشور، پیش از جنگ کاملا متفاوت است.
توضیحات عطریانفر روزنگار و فعال سیاسی را در خصوص نقش ویژه مردم در نگاه امام خمینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
یک نشریه آمریکایی با اشاره به توسعه روابط ایران با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه کوبا، ونزوئلا و برزیل نوشت: زنگ خطر در مورد برخورداری تهران از فضای دوستانه در این کشورها به صدا درآمده است.
امید نورافکن نیز برای تماشای دربی حساس پایتخت، وارد استادیوم آزادی شد.
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ISC گفت: چنانچه تمهیدات ویژه ای اندیشیده نشود با توجه شتاب گرفتن رقبای منطقه ای، ارتقا و حتی حفظ جایگاه علمی ایران امکان پذیر نیست.
دو چهره استثنائی تاریخ باشگاه پرسپولیس دیشب بازی تیمشان مقابل گل گهر را در کنار مدیرعامل تماشا کردند.
علی‌اصغر قربانعلی‌پور و آندرانیک تیموریان، مربیان تیم ملی در ورزشگاه شهید وطنی حضور یافتند تا بازی حذفی بین نساجی و پیکان را زیرنظر بگیرند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
ریکاردو ساپینتو که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده، از جایگاه ویژه بازی تیمش را مشاهده می کند.
باشگاه بایرن از مرز 300هزار عضو رسمی عبور و جایگاه خود را به عنوان یک باشگاه ورزشی با بزرگترین عضویت در جهان تثبیت کرد.
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای بازی استقلال و ملوان با بلیت یک میلیون تومانی بدون تماشاگر ماند!
در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی علاوه بر انتخاب فناور سلامت از برترین مراکز رشد سلامت و شرکت دانش بنیان فعال در حوزه سلامت تقدیر به عمل خواهد آمد.
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
زلاتان ابراهیموویچ امروز در جایگاه ویژه تماشاگران ورزشگاه لوسیل در کنار امیر قطر و امانوئل مکرون تماشاگر بازی فینال است.
امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این زودی از یاد‌ها نخواهد رفت
یکی از پرتکرارترین و البته زیباترین بازی‌های تاریخ جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند برگزار خواهد شد.
تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت.
کازویوشی میورا و هیده‌توشی ناکاتا از نزدیک اولین بازی ژاپن در جام جهانی را تماشا کردند‌.
دقایقی پس از کوبیدن به شیشه‌های جایگاه فولادشهر برای اعتراض به داور، ساپینتو با مشت‌های گره‌کرده در کانون توجهات قرار گرفت.
رئیس کمیته داوران اظهار نظر جالبی بعد از صحنه جنجالی داوری در ورزشگاه فولاد‌شهر داشت.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ