رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند: اگر قوا و دستگاه‌ها مکمل هم نباشند، دیگر به کار نخواهند آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که مجموع کمک‌های غرب به رژیم کی‌یف از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، حالا از ۱۶۰ میلیارد دلار تجاوز کرده است.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش از این در نشستی در سازمان ملل ارسال سلاح از ایران را اتهامی بی‌اساس خوانده و گفته بود که مجموعه صنعتی و نظامی روسیه می‌تواند بدون کمک گرفتن از دیگران به اهداف خود دست پیدا کند. این در حالی است که صنعت نظامی اوکراین از اساس وجود ندارد و از سوی صنعت غرب تامین می‌شود.
نام توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است، زیرا نام یکی از اصیل‌ترین خودرو‌های فیات یعنی نخستین مدل ۵۰۰ بوده است. فیات در سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۵ مدل ۵۰۰ یا همان توپولینو اولیه را روانه خیابان‌های اروپا کرد...
فهرست رتبه‌بندی بزرگ‌ترین بودجه‌های نظامی جهان نشان می‌دهد بودجه نظامی آمریکا به تنهایی از مجموع بودجه‌های نظامی ده کشوری که در پله‌های دوم تا یازدهم این فهرست قرار دارند، بیشتر است.
آلیانز که دو ورزشگاه بزرگ اروپا در مونیخ و تورین به نام آن است، قصد دارد زمین چلسی را هم به مجموعه خود اضافه کند. اما چلسی علاوه بر این شرکت معروف، با یک شرکت مشکوک هم در تماس است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به همت مجموعه وزارت دفاع افزایش ۳ برابری در صادرات، افزایش ۲ برابری تولید کالا و خدمات غیرنظامی و افزایش ۸۱ درصدی تولیدات نظامی را در سال گذشته ثبت کردیم.
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
مرتضی خاکسار، کارشناس حوزه میراث و گردشگری گفت: این فرش‌ها ثروت ملی ماست. مگر می‌شود این مجموعه به این بزرگی مجهز به دوربین نباشد؟ به نظرم یک جوک تاریخی است. شاید در تاریخ زبانزد شویم که نتوانستم در کلانشهر تهران در این نقطه استراتژیک از ۴۸ تخته فرش نگهداری کنیم. صحبت از یک ناخن‌گیر یا دکمه لباس نیست. صحبت از فرش‌های نفیس و باارزش است.
براساس تازه‌ترین آمار و ارقام، هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۲ به ۲.۲۴ تریلیون دلار رسید.
کاشان - یکی از مجموعه های گردشگری کاشان به دلیل عدم رعایت قانون نظام صنفی از جمله رعایت نکردن شئونات اسلامی پلمب شد.
یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و بعضا کارکنان پلمب شد.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: امیدوارم بتوانیم یک مجموعه خیلی خوب در شأن نام کاراته برای خانواده بزرگ این رشته ایجاد کنیم.
لیونل مسی با گلزنی در بازی امشب ، شمار گل های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند؛ او اگر دو گل دیگر بزند مجموع گل هایش را هم به عدد 800 خواهد رساند.
مجموع کمک نظامی غرب به اوکراین از آغاز عملیات نظامی روسیه در این کشور در اوایل فوریه ۲۰۲۲، تقریبا با بودجه دفاعی روسیه برابر و همچنین سه‌برابر بودجه کی‌یف بوده است!
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یک پدیده ای در کشور ما وجود دارد که نام آن را مقاومت گذاشته ایم.
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: قرار بود نام من برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا رد شود و نمی دانم چرا انجام نشد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: تربیت نسلی از دانش آموزان توحیدی و اخلاق مدار به عنوان یک اصل اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار گیرد.
در شرایط حساس کنونی به چنین ظرفیت‌های نیاز داریم و باید مانع از ناامیدی و سوق دادن نخبگان به مهاجرت شویم. در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و انواع چالش‌های بیرونی قرار دارد و دشمنان نظام از هر سو برای نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان نقشه می‌کشند، نباید یک مجموعه دولتی از داخل کشور به آن‌ها صدمه بزند.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: ما بار‌ها ادعای استفاده از پهاد‌های ایرانی را رد کرده‌ایم. من فکر می‌کنم مجموعه صنعت نظامی ما قادر است تسلیحات کافی را برایمان تولید کند و نیازی نداریم که تسلیحات دیگران استفاده کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری اظهارداشت: خطاهایی پیش می‌آید و نمی‌توان آن را به نام یک مجموعه خدوم تمام کرد گاهی از یک مجموعه بزرگ یک نفر خطایی می‌کند و نباید آن را به نام مجموعه گذاشت.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه ۲۸ تیرماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ در خصوص آخرین وضعیت پرونده جعفر پناهی و اینکه اتهام او چیست؟ گفت: برای این فرد در سال ۸۹ دادنامه‌ای از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده بود که اتهام این فرد در پرونده مورد بحث اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی بوده و به پنج سال حبس محکوم شده بود و از باب فعالیت تبلیغی علیه نظام هم یک سال حبس گرفته بود که در مجموع شش سال حبس داشت. این دادنامه قطعی و لازم الاجرا است.
این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: همه مجموعه‌های نظامی، انتظامی و نهادهای دولتی و غیر دولتی موظف به حفظ درختان هستند.
یک شرکت سازنده کیس‌های کامپیوتری چینی به نام MetalFish به تازگی شاسی مخزن ماهی Y2 را به مجموعه کیس‌های خود اضافه کرده است. این شرکت با قرار دادن یک کیس کامپیوتر در زیر یک آکواریوم، محصولی منحصر به فرد طراحی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ