فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی توقف یک دستگاه خودروی سواری سمند ۵۰ کیلو حشیش و ۱۴ کیلو تریاک در اتوبان آزادگان کشف شد.
قویدل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.
همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته محیط زیست، ۱۴ کبک وحشی که پس از کشف و ضبط، از قابلیت بازگشت به طبیعت برخوردار بودند در زیستگاه طبیعی پارک ملی سرخه حصار رهاسازی شدند.
رضوانشهر- رئیس جمعیت هلال احمر رضوانشهر از کشف جسد نوجوان ۱۴ ساله که برای ماهیگیری به رودخانه «شفارود» رفته بود خبر داد.
پلیس آگاهی تهران: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۱۴ مرد جوان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی کیونت، شهروندان را اغفال و از آنها مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده‌اند. کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آنها از افراد زیادی کلاهبرداری کرده‌اند.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری باند پنج نفره غیر بومی سارقان اموال مسافران نوروزی با کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه از یک اغذیه فروشی در محله شوش تهران خبر داد
مهدی‌شهر- فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این شکارچیان ۱۴ قطعه کبک را شکار کرده بودند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۱۴ میلیارد دلار ذخایر قطعی معدنی جدید، که بیشتر شامل ذخایر فلزی مانند مس، طلا و آهن است، ۲ سال گذشته در کشور کشف و شناسایی شده است.
کاوش نجات‌بخشی محوطه شماره ۱۴ محدوده سد چمشیر گچساران نشان می‌دهد، این محوطه دارای سازه‌های معماری سنگی با پلان راست‌گوشه بوده و اقوام کوچ‌رو در این منطقه استقرار فصلی داشته‌اند.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری ۱۴ فروشنده مواد مخدر و کشف یک قبضه سلاح گرم در جنوب تهران در راستای طرح ضربتی یک روزه در این شهرستان خبر داد.
در ابتدای این هفته، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران از دستگیری ۱۱۹ اخلاگر ارزی و کشف ۴۴۵ هزار واحد ارزی خبر داده و گفته بود که طرح برخورد با اخلالگران نظام ارزی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.
حداقل ۲ عنصر معدنی جدید در شهاب سنگ ۱۴ تنی که ۲ سال قبل در سومالی کشف شد، یافت شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقت، کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقتT کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.
کمیته شفافیت فدرال عراق امروز دوشنبه از کشف اختلاس ۱۴ میلیارد دیناری در یک بانک دولتی در این کشور خبر داد.
کمیته شفافیت فدرال عراق امروز دوشنبه از کشف اختلاس ۱۴ میلیارد دیناری در یک بانک دولتی در این کشور خبر داد.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در غرب این استان خبر داد و گفت: ۱۴ قاچاقچی سلاح گرم نیز دستگیر شدند.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ