برای بدست آوردن یک تن متانول، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز متان را باید مصرف کرد که با این وجود، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز در زمستان ۴۰۰ دلار می‌شود، ولی یک تن متانول حدود ۳۵۰ دلار و هیچ دلیلی ندارد که توسط دولت و کشور این گاز را بدهیم و کالایی را بدست آوریم که ارزش افزوده کمتری برای ما دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند با توسعه زنجیره ارزش محصولات، از تخفیف خوراک بهره‌مند شوند تا حاشیه سود امن‌تری برای خود ایجاد کنند.
بروسیا دورتموند اعلام کرد فلیکس انمچا، هافبک آلمانی، را با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به خدمت گرفته است.
کریمایی گفت:: صنعت پتروشیمی ۱۲۰ میلیون تن محصول پتروشیمی به ارزش ۶۱ میلیارد دلار طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ با وجود تحریم‌ها صادر کرده که ۸۱ درصد آن به سامانه نیما تزریق شده است.
رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو اتفاق افتاده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد.
ورود محصول از مناطق ویژه تولید و صادرات گلخانه ای به سرزمین اصلی مشمول مقررات واردات و مالیات ارزش افزوده خواهد بود.
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر قیمت به معنای گران شدن محصول نیست زیرا گرانی هنگامی است که کالایی بیش از ارزش واقعی باشد.
در ارتباط با مباحث مطرح‌شده در خصوص عرضه محصول کاتد مس در بورس کالا و نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه، موارد زیر را به استحضار می‌رسد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه محصول کاتد مس اطلاعیه ای در سایت کدال منتشر کرد.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: وقتی نرخ ارز و مواد اولیه ثابت نیست تولیدکننده محصول خود را به صورت قطره چکانی به بازار عرضه می‌کنند که یکی از پیامدهای آن گرانی کالا است.
شکلات تخم‌مرغی پوشیده از ورقه‌های طلا، احتمالاً لوکس‌ترین محصولی است که در آستانه عید پاک در انگلستان روانه بازار شده است.
فرمانده کل ارتش گفت: سپاه از برکات نظام اسلامی و محصول ژرف اندیشی امامین انقلاب است که با توشه ولایتمداری، تقوا، بصیرت و مجاهدت‌های بسیار، الگوی دلدادگان انقلاب اسلامی شده است.
ارتش سری، جدیدترین محصول شبکه نمایش خانگی که در قالب «رئالیتی شو» ساخته شده، با حمایت «۰۹۰۰» ایرانسل و همکاری «ویستامدیا»، برای نمایش آنلاین به مخاطبان عرضه شده است.
فناوران تولیدکننده نوعی واکسن پرندگان توانستند این محصول را به کشور هایی مانند اوگاندا، افغانستان و پاکستان صادر کنند و صرفه جویی ارزی ۳میلیون دلاری برای کشور به ارمغان بیاورند.
مدیرکل دفتر تجارت وزارت جهادکشاورزی گفت: میزان تعهدات ارزی صادرات چهار محصول کشاورزی به منظور تسهیل صادرات کاهش یافت.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی حدود ۱۲ میلیارد دلار خوراک تحویل‌شده به این صنعت در سال گذشته را به حدود ۲۳ میلیارد دلار محصول با ارزش تبدیل کرده است.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
نیمی از ارزش دلاری صادرات محصولات باغی به پسته تعلق دارد ودر سال گذشته ارزش صادرات این محصول بالغ بر ۹۱۵ میلیون دلار بوده است.
رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت سیاست‌های غیرمشوق در حوزه زنجیره ارزش را سبب خودتحریمی دانست و از قانون‌گذار خواست تا شرایط را برای صادرات محصول نهایی فراهم کند.
جمعی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و تولید یک محصول فناورانه به ارزش تقریبی ۵۰۰ هزار دلار در حوزه‌ بالادستی صنعت نفت و گاز شدند.
عباس عبدی نوشت: اگر بگوییم بیش از نیمی از فساد کشور و حتی بیشتر آن محصول این تفاوت قیمت‌ها است، گزاف نیست. تفاوت قیمت ارز، قیمت وام بانکی، قیمت انرژی، قیمت فولاد و سیمان و خودرو و... همه و همه فسادزا است. این‌ها ظاهر قضیه است، در باطن آن کاهش بهره‌وری هم هست که بیداد می‌کند.
سری گوشی‌های آیفون ۱۴ یک ماژول پشتی فوق العاده بزرگ با پیکسل‌های زیاد دارد که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. دوربین گوشی‌های اپل همیشه نسبت به گوشی‌های دیگر از برتری قابل توجهی برخوردار بوده اند و تنها نقطه ضعف آنها نبود لنز اولترا تله فوتو می‌باشد.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، محمود نیک دهقان به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.
دشمنان ما در بدنه جامعه ما رخنه کرده‌اند و متاسفانه کسانی‌که سال‌ها از سفره بیت‌المال ارتزاق کرده‌اند امروز به لشکریان شیطان پیوسته و علیه ارزشی‌ترین ارزش دینی که همان حجاب است، اقدام کرده و وقیحانه با موضوع محاربه می‌کنند که در واقع محاربه با حجاب، محاربه با قرآن و امر به معروف و نهی از منکر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ