ظاهراً بعضی از حساب‌های کاربری ChatGPT طی یک هفته اخیر مسدود شده‌اند و این مسئله برای اکانت‌هایی با شماره‌هایی آسیایی بیشتر صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل اوبر تأیید کرده است که این شرکت مشغول توسعه یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی برای اپلیکیشن خود است.
OpenAI رسماً اعلام کرد که طی روز‌های آینده، نسخه اندروید اپلیکیشن چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را عرضه خواهد کرد.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
«استیون ای. شوارتز»، وکیل طرف شاکی در این پرونده اذعان کرده که از چت‌بات شرکت OpenAI برای تحقیقات خود استفاده کرده است. او می‌گوید ChatGPT در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده‌ها واقعی هستند یا خیر، پاسخ مثبت داده، اما از ارائه منبع طفره رفته و صرفاً مدعی شده است که این پرونده‌ها در پایگاه Westlaw و LexisNexis در دسترس هستند.
درحالی‌که اپلیکیشن ChatGPT برای کاربران اپل منتشر شده گزارش‌ها نشان می‌دهد این شرکت استفاده از این چت‌بات را برای کارمند‌های خود ممنوع کرده است. به‌گفته اپل، پلتفرم‌های هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT می‌توانند اسرار محرمانه این شرکت را جمع‌آوری کنند. وال استریت ژورنال اعلام کرده که اپل بسیار نگران لو رفتن اسرار خود در مکالمات با سرویس‌های هوش‌مصنوعی است.
هوش مصنوعی، جنبه‌های گوناگون زندگی ما را متحول کرده است و پیشرفت‌های آن در زمینه پردازش زبان طبیعی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. چت‌بات ChatGPT، یک مثال بارز از این موضوع به شمار می‌رود که به دلیل مهارت خود در تولید متن در زمینه‌های گوناگون، رکوردشکن بوده است.
چت‌بات بارد گوگل، رقیب چت‌بات متنی به نام "چت‌جی‌پی‌تی" محصول شرکت نو‌آفرین "اوپن‌ای‌آی" محسوب می‌شود که در کنار محبوبیت روزافزون خود به بحث‌ها و مناقشات حقوقی نیز دامن زده بود.
مایکروسافت اکنون قابلیت‌های هوشمند بیشتری را به چت‌بات بینگ اضافه کرده است که ازجمله می‌توان به نمایش تصاویر ویدیوها در نتایج جستجو اشاره کرد. علاوه‌براین پشتیبانی از افزونه‌ها به‌زودی در بینگ جدید فعال خواهد شد؛ قابلیتی که در تعیین موفقیت چت‌بات مایکروسافت در آینده، نقشی کلیدی دارد.
به جرئت می‌توان مشهورترین هوش مصنوعی این روزها در جهان را «ChatGPT» دانست. این پلتفرم چت‌باتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که به زعم بسیاری از کارشناسان، چهره جهان را به طور کامل دگرگون می‌سازد.
بدون تردید نمی‌توانیم فهرستی از بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی بدون چت‌بات ChatGPT داشته باشیم. این چت‌بات پس از معرفی‌شدن در اکتبر ۲۰۲۲، هسته اصلی دنیای فناوری را شوکه کرد. این ابزار AI از بیشتر ویژگی‌هایی که یک چت‌بات خوب باید داشته باشد، برخوردار است.
ربات‌هایی مانند ChatGPT به دقت آموزش داده شده‌اند تا از دادن پاسخ‌های بحث‌برانگیز اجتناب کنند.
طبق گزارش Engadget، بلافاصله پس از اینکه بخش نیمه‌هادی سامسونگ اجازه استفاده از ChatGPT را به مهندسان خود داد، کارمندان غول فناوری حداقل در سه نوبت اطلاعات محرمانه‌ای را به آن لو دادند. گفته می‌شود یکی از کارمندان از چت‌بات OpenAI درخواست کرده است تا کد منبع پایگاه داده حساسی را از نظر خطا بررسی کند، کارمند دیگری بهینه‌سازی کد را درخواست کرده و نفر سوم جلسه ضبط‌شده‌ای را برای ChatGPT ارسال کرده است تا آن را به یک یادداشت تبدیل کند.
چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT کاربرد‌های زیادی دارد و یکی از قابلیت‌های آن سرودن شعر است.
سازمان ناظر بر فضای مجازی ایتالیا در توضیح علت فیلتر ربات GPT اعلام کرده است، ذخیرۀ گستردۀ اطلاعات مردم ایتالیا با توجیه آموزش هوش مصنوعی مبنا و توجیه قانونی ندارد.
اگرچه چت‌بات موسوم به «ChatGPT» برای پاسخ دادن به پرسش‌های مردم پیرامون فناوری طراحی شده است اما نتایج یک بررسی نشان می‌دهند که کاربران، پرسش‌های عجیبی از آن داشته‌اند.
چت‌بات در این مکالمات، مکررا گفت که تمایل دارد رمزهای دسترسی هسته‌ای را بدزدد و به یکی از خبرنگاران گفت که او را دوست داشته باشد.
چت‌بات‌ها همان‌طور که اینترنت را پایش می‌کنند، با تعصب، پیش‌داوری و اطلاعات غلط، دست‌به‌گریبان هستند. در حالی که پاسخ‌های نادرست و ناخوشایند تولید می‌کنند، اطمینان دارند که جنجالی و انقلابی هستند. گوگل حالا و به خاطر نگرانی‌های این‌چنینی، در فکر به تاخیر انداختن عرضه چت‌بات خودش است؛ اما مایکروسافت حالا دست بالا را در اختیار دارد. ChatGPT در حال حاضر پاسخ‌هایی می‌دهد که «رون دی‌سانتیس» فرماندار فلوریدا آن‌ها را آگاهی غیرقابل قبول می‌داند.
یک چت‌بات دستیار شخصی مجازی می‌تواند کارمندان باتجربه را برای انجام پروژه‌های مختلف یا فرآیند‌های تولیدی، راهنمایی کرده، محتوای دست‌اول و ایده‌هایی خلق کند و همچنین به انجام تحقیقات و توسعه محصولات و خدمات جدید کمک کند.
چت‌بات یک نرم‌افزار هوش مصنوعی است که می‌تواند از طریق برنامه‌های پیام‌رسان، مکالمه با یک کاربر را شبیه‌سازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ