فرماندار ازنا بیان کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم‌اکنون برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم Northrop Grummman فعلاً درحال تکمیل لنز ۲۴ سانتی‌متری است که ۱۰ برابر از یک لنز شکست متداول سبک‌تر خواهد بود. هدف آن‌ها تولید لنز یک متری و ساخت یک نمونه اولیه تلسکوپ با آن است.
تاس کباب این غذای لذیذی که در اکثر سفره‌های ما هم پیدا می‌شود اصالتی اصفهانی دارد.
سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کسری بیش از ۶۰ درصدی بارش در استان تهران در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۲، اعلام کرد: میزان تبخیر از منابع تأمین‌کننده آب حدود یک متر بوده است.‌
تلسکوپ فضایی هابل و رصدخانه فضایی هرشل و همچنین آرایه میلی متری/زیر میلی متری بزرگ آتاکاما (ALMA) نیز پیش از این تصاویر واضحی از بیرونی‌ترین کمربند این ستاره گرفته بودند. با این حال، هیچ یک از آنها هیچ ساختاری در داخل آن را آشکار نکرده بودند. کمربندهای داخلی برای اولین بار توسط وب و در نور مادون قرمز آشکار شد.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: استان‌های کشور تا پایان شهریور فرصت دارند براساس نقشه‌ها و جانمایی‌های تعیین شده حفر چاله برای کاشت نهال‌های جنگلی را انجام دهند.
دانشمندان موفق شده‌اند برای نخستین بار در یکی از عمیق‌ترین مناطق اقیانوس آرام در نزدیکی سواحل جنوبی ژاپن از یک نوع حلزون‌ماهی تصویربرداری کنند.
یک نهنگ غول‌پیکر 40 تنی در حال شنا در سواحل والنسیا در اسپانیا با خمیدگی شدید در بدن 17 متری خود فیلمبرداری شده است که به نظر می رسد یک مورد بارز اسکولیوز باشد.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
طبق اعلام سازمان هواشناسی با وجود فعالیت چندین سامانه بارشی از ابتدای زمستان تا کنون، هنوز تمام شش حوضه آبریز اصلی کشور با کاهش بارش نسبت به شرایط نرمال مواجه هستند. بارش‌های حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه نیز با کاهش حدود ۴۷ میلی متری مواجه است.
هواشناسی اعلام کرد: آبعلی با نیم متر برف، رکوردار بارش تهران در شبانه روز گذشته بوده است.
قرار است طی یک ماموریت آزمایشی «شیپ ۲۴» به مدار زمین ارسال شود و در اقیانوس آرام نزدیک هاوایی فرود بیاید. به گفته ماسک استارشیپ احتمالا در ماه آینده میلادی به مدار زمین پرتاب خواهد شد.
المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر استوری دردناکی از وضعیت یک خانواده در شمال شرق کشور در پی بارش برف سنگین و سرمای شدید را منتشر کرد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه جدید بارشی از اوایل روز چهارشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اشرف ابراهیم عطوه فرمانده نیروی دریایی مصر صبح امروز شنبه در سفر رسمی وارد سلطان نشین عمان شد.
یک میکروسکوپ کوچک که می تواند هنگام جراحی در فضاهای تنگ و باریک داخل بدن مانورهایی انجام دهد، به تسریع درمان سرطان سینه کمک می کند.
سعید مهری یک بار دیگر و با نظر ریکاردو ساپینتو، از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته است.
شیائومی بوک ایر ۱۳ باریک‌ترین لپ تاپ شیائومی تا به امروز می‌باشد که حدود ۱۲ میلی متر ضخامت دارد.
یک منبع دیپلماتیک مصری اعلام کرد: عبدالفتاح السیسی فردا سه‌شنبه در سفری رسمی برای نخستین بار از زمان دوران ریاست جمهوری خود به قطر می رود.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
محبی می‌خواهد بار دیگر به تیم ملی برگردد و با ادامه حضور در سانتاکلارا این اتفاق نخواهد افتاد.
کریس راک در بخشی از مراسم اسکار با همسر ویل اسمیت شوخی کرد که به یک باره ویل اسمیت روی صحنه رفت و به صورت او مشت زد. او سپس سر جایش نشست و از همان جا شروع به فحاشی به کریس راک کرد؛ اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ جوایز اسکار... در بخشی از مراسم اسکار، با پخش کلیپی از پدرخوانده به مناسبت پنجاهمین سالگرد این اثر، فرانسیس فورد کاپولا، آل پاچینو و رابرت دنیرو روی صحنه حاضر شدند و حاضران به صورت ایستاده آنها را تشویق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ