بر خلاف شایعات مطرح شده بازیکنی که گفته می‌شود در تست های ایفمارک رد شده، خارجی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد با وجود اخبار منتشره استخدام روبرتو تورس و حضور او در استقلال منتفی باشد.
بازیکنی که از سوی کادر فنی استقلال کنار گذاشته شده بود، دوباره به جمع آبی پوشان برگشت.
ژوزه مورایس می‌گوید با محدودیتی که فدراسیون در بودجه در نظر گرفته جذب بازیکن خارجی نمی‌تواند کمک خاصی بکند.
علی خطیر از پاسخ صریح به سوال پیرامون خرید بازیکن خارجی طفره رفت.
باشگاه استقلال در تلاش است تا بتواند رضایت روبرتو تورس را برای حضور در جمع آبی ها به دست بیاورد.
امیرحسین حسین زاده که یکی از بازیکنان مدنظر نکونام برای حضور در استقلال است، به تمرینات تیم بازگشت.
بازیکن ایرانی‌الاصل شاغل در کویت مورد نظر سرمربی تیم امید قرار گرفته و به همین خاطر راهی ترکیه شد.
پس از رد شدن حکیم زیاش در تست پزشکی النصر، این باشگاه پیشنهادی جدید با دستمزدی کمتر به او ارائه داد که پاسخ این بازیکن منفی بود.
انتخاب اول جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال مشخص شده و این بازیکن در آستانه پیوستن به آبی‌ها قرار دارد.
آنچه در مورد پرسپولیس فصل بعد نگران‌کننده به نظر می‌رسد تعداد بالای بازیکنان بالای 30 سال در این تیم است.
یک ماجرای عجیب در فوتبال ایران برای تیمی که ممکن بود حریف پرسپولیس شود: اقوام یک بازیکن بین دو نیمه به سرمربی تیم حمله کردند و نگذاشتند بازیکن موردنظر را از ترکیب خارج کند!
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
فدراسیون فوتبال دقایقی پیش فهرست بازیکنان موردنظر امیر قلعه‌نویی را معرفی کرد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد هر چه زودتر باید سیستم VAR به فوتبال کشور ما وارد شود.
ادسون تاوارس ترکیب موردنظر خود برای بازی با پرسپولیس را مشخص کرد.
بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان از جو حاکم بر باشگاه جدیدش راضی است و امیدوار است زیر نظر مربیان این تیم روزهای خوبی داشته باشد.
مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.
مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابتهای لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
باشگاه استقلال بعد از نهایی کردن کار انتقال محمد محبی به استقلال در تلاش برای بازگرداندن مهدی قایدی است. البته بازگشت این بازیکن به راحتی محمد محبی نیست.
بازیکن مورد علاقه ساپینتو در تمرینات پیش‌فصل استقلال، معتقد است هواداران این تیم همیشه به او لطف داشتند و برای استقلال در همه شرایطی آرزوی قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ