پروجا و لوبه به فینال سوپرکاپ ایتالیا صعود کردند تا شاهد یک نبرد پرستاره باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تیم ملی گرجستان همچنان روی نیمکت این تیم در دومین بازی لیگ برتر حضور خواهد داشت تا شاهد دوئل غیرمستقیم مدافعان برای حضور ثابت در تیم ملی ایران باشد.
مبین نصری دومین بازیکن جوان حاضر در اردو به دنبال تحقق رویای حضور در ترکیب تیم ملی است.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
فیلیپه اندرسون برای دومین فصل متوالی، در تمامی بازی های سری آ به میدان رفت.
بازیکن باکلاس ترکیب سپاهان دومین حضور متوالی در ترکیب اصلی طلایی پوشان را هم با برتری پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم والیبال زیر ۱۶ سال ایران از ایجاد تغییراتی در تعداد نفرات این تیم برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی خبر داد و گفت: تا زمان اعزام به مسابقات بازیکن ثابتی در اردو نخواهیم داشت.
تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت، که 6 بازیکن مهم این تیم به دلایل مختلف حضور ندارند.
«الکساندر گولووین» لژیونر تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه موناکو فرانسه دچار آسیب دیدگی شد و حضورش در دیدار تدارکاتی مقابل ایران در ابهام قرار دارد.
در همایش فرصت کودکی در کنار بسته‌های آموزشی، کتاب‌هایی با موضوع صلح و فرهنگ دوستی نیز به کودکان سندرم داون حاضر در این رویداد اهدا شد.
تیم فوتبال پورتو در حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی سخت و کم گل دست یافت.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
چهار بازیکن ثابت اردو‌های قبلی تیم ملی شانس حضور در قطر را پیدا نکردند.
رامین رضاییان این روزها تنها مدافع راست تیم ملی محسوب می‌شود و امیدوار است دردومین جام جهانی متوالی هم فیکس باشد.
با توجه به برد اینتر مقابل ویکتوریا پلژن، بارسلونا قبل از جدال با بایرن به لیگ اروپا سقوط کرد.
دومین برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر شنبه با حضور 17 بازیکن شروع شد؛ در این مینی کمپ محمدرضا اخباری به جمع نفرات قبلی اضافه شده است.
دومین همایش اقتصادی خزر با حضور معاون اول رئیس جمهور ایران درمسکو
دومین همایش اقتصادی خزر با حضور معاون اول رئیس جمهور ایران در مسک
فولاد دومین تیم ایرانی اشکان دژاگه است اما این بازیکن سابق بوندسلیگا حضورش در لیگ برتر ایران را با تراکتور رسمی کرده بود.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.
تیم فوتبال استقلال با ترکیبی نزدیک به فصل گذشته نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر برابر سپاهان را آغاز خواهد کرد. در این ترکیب چند بازیکن جدید حضور دارند.
رئیس جمهور در دومین روز از سفر به استان کرمان، در مرقد حاج قاسم سلیمانی حاضر و با مردم گفتگو کرد.
دومین بازیکن خارجی مدنظر مهدی رحمتی برای کارهای نهایی حضور در آلومینیوم وارد تهران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ