نبی نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و به عنوان مدیر در فدراسیون سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد. باید منتظر واکنش نمایندگان مجلس به این انتصاب سجادی ماند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترفیع درجه ۵ نفر از سرتیپی موقت به سرتیپی دائم و ۲ نفر به سرتیپی موقت و ۹ نفر نیز سرتیپ دومی به پیشنهاد فرمانده کل انتظامی و با تایید فرمانده معظم کل قوا اعطاء شد.
التزام عملی به عفاف و حجاب شرط جذب، به کارگیری، استخدام، ارتقا، ترفیع، رتبه بندی، انتصابات و برخورداری از امتیازات استخدامی در دستگاه‌های اجرائی موضوع این قانون و نیز مراکز آموزشی و پژوهشی اعم از دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بوده، مسؤولان ذی‌ربط موظفند بر اساس گزارش مستند مراجع نظارتی و ضابطان اقدام کنند.
در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، اراده دولت را اعمال سیاست‌های حمایتی برای استحکام و ترفیع خانواده عنوان کرد.
یک کشور عربی در رویدادی قابل توجه افسران چاق خود را از ترفیع درجه محروم می‌کند.
یک کشور عربی در رویدادی قابل توجه افسران چاق خود را از ترفیع درجه محروم می‌کند.
سرمربیان تیمهای پایه پرسپولیس برای فصل جدید معرفی شدند.
نبی همچنین نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ