زندی: فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کردم و سال‌هاست که هرکسی فوتبال من را از نزدیک می‌بیند می‌گوید تو شبیه مهدی قائدی بازی می‌کنی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
ادواردو کاماوینگا، هافبک فرانسوی رئال مادرید، در میانه شایعات درباره پیوستن امباپه به این تیم می‌گوید بیش از هر کس از حضور ستاره فرانسوی در رئال خوشحال خواهد شد.
علی آبادی گفت: خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران آنقدر آزادی داده که افراد می‌توانند راجع به همه موضوعات سوال کنند. مدرک بنده توسط صد‌ها مرکز بررسی و تایید شده است که یکی از آن‌ها کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.‌ای کاش کسانی که در خصوص مدرک من صحبت کردند اصل مدرک فارغ‌التحصیلی بنده را می‌دیدند.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
از جورجینا در مورد تجربه تماشای بیابان عربستان سوال پرسیده شد و او گفت: «من بسیار خوشحالم که توانستم با این بهشت روی زمین ارتباط برقرار کنم. قدرت و جادویی که در بیابان عربستان است باورنکردنی است.»
هافبک باتجربه گل گهر سیرجان اعلام کرد در هر تیمی حضور داشته باشد، برای موفقیت آن تیم تلاش خواهد کرد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
هافبک استقلال گفت: از ساپینتو ممنونم که به من اعتماد دارد و تلاش می کنم جواب اعتماد او را با بازی‌های خوب بدهم.
هافبک عراقی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید اوضاع این تیم نسبت به دوران قربان بردیف خیلی بهتر شده است.
بازیکن ایرانی فاینورد می گوید که از حضور در این تیم خوشحال است و به چیزی جز این فکر نمی کند.
سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق آرژانتین، می‌گوید از این که هم تیمی‎‌های سابقش موفق شدند فاتح جام جهانی شوند بسیار خوشحال است.
نیکلاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی، دلیل خوشحالی جنجالی‌اش برابر تیم ملی هلند را فاش کرد.
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در پاسخ به صحبت‌های اخیر لیونل مسی درباره او از ستاره آرژانتینی که زمانی در بارسا بازیکنش بوده تمجید کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم افتخار کار کردن با کارلوس کی‌روش در جوانی نصیب من شده است.
مدافع تیم ملی فوتبال معتفد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.
ما این جام را در کلکسیون کاری‌مان کم داشتیم. خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد که من بتوانم این جام را به سایر کاپ‌های باشگاه استقلال اضافه کنم.
وقتی ۷۰۰ گل به ثمر می‌رسانید واقعاً نشان می‌دهید چه بازیکن بزرگی هستید. من واقعا برای او خوشحالم و به خاطر این به او تبریک می‌گویم.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، در مصاحبه جدید خود گفت که نیمار سه سال پیش تمایل جدی برای بازگشت به بارسلونا داشت ولی الان او از شرایطش در پاریس کاملا راضی است.
یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، از سبک بازی تیمش برابر ویکتوریا کلن ابراز رضایت کرد.
سرمربی فولاد درباره کمتر استفاده کردن از پاتوسی و دژاگه گفت: آن‌ها دیر به تیم اضافه شدند و سعی می‌کنیم کم کم به تیم اضافه‌شان کنیم. داشتن این دو بازیکن باعث خوشحالی من است و هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد. این دو کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: استقلال خانه من است و از اینکه باز هم به تیم بازگشتم، خوشحالم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ