مسعود معینی به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال که جلوی پله بازی کرده خاطرات جالبی از این اسطوره فقید دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از واژگونی اتوبوس کارگران یک مجموعه صنعتی در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
ری- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: تصادف مینی بوس با وانت در جاده ورامین هفت مصدوم داشت.
تیم های گروه ساختمانی جاودانی و صنایع غذایی معینی پور با شکست تیم های آلفا مرزن آباد و گل گهر سیرجان به دیدار فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد راه یافتند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر نظارت‌ها دقیق باشد، پرسپولیس از همه باشگاه‌ها بیشتر سود خواهد کرد.
معنی واقعی برخی ایموجی‌ها می‌تواند گیج کننده باشد. از آنجایی که هزاران ایموجی برای انتخاب و استفاده در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، جای تعجب نیست که بعضی اوقات سوء برداشت‌هایی شود و سوءتفاهم‌هایی رخ دهد.
چین که در عرصه بین المللی از تاریخ و تمدنی بزرگ برخودار بوده است، امروز می‌خواهد به عظمت خود به گونه‌ای دست یابد که در مقابل یک امپراتوری تازه به دوران رسیده (آمریکا)، اما بسیار قوی‌تر از امپراتوری‌های گذشته، گوی سبقت را برباید. این معنا موجب می‌شود که بسیاری هر آنچه که چین انجام می‌دهد را به عنوان مسائل مهم بین المللی و در قالب رقابت‌های راهبردی آن با آمریکا مورد توجه قرار دهند
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از انجام پژوهشی موفق برای معدنی سازی بیس فنل A به عنوان آلاینده ای نوظهور با استفاده از یک کاتالیزور و رادیکال جدید برای اولین در دنیا خبر داد.
همانطور که انتظار می رفت، ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی طولانی، بابت اتفاقات رخ داده در نشست خبری بازی با پیکان عذرخواهی کرد.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: باید سازوکار معینی تعریف شود تا کسانی که به نمایندگی از مجلس در جلسات شورای سران قوا یا سایر شوراها شرکت می‌کنند، نظر مجلس را منتقل کنند.
کارشناس حوزه بورس کالا گفت: قرارداد آتی، قراردادی است که طی آن فروشنده متعهد می‌شود در سررسید معینی در آینده، مقدار مشخصی از کالا را به قیمتی معلوم به فروش برساند.
هافبک فصل گذشته هوادار تهران طی توافق با کرمانی‌ها به عضویت مس در آمد.
پیشکسوت باشگاه استقلال که زننده گل برتری بخش این تیم در اولین فینال آسیایی است، از کنار رفتن مصطفی آجورلو به شدت ابراز تعجب کرد.
رقابتهای دسته ۹۶ کیلوگرم مردان قهرمانی آسیا در بحرین با کسب رتبه پنجمی برای رضا بیرانوند و مقام هشتمی علیرضا معینی پایان یافت.
رقابتهای دسته 96 کیلوگرم مردان در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا با کسب رتبه پنجمی برای رضا بیرانوند و رتبه هشتمی علیرضا معینی پایان یافت.
علیرضا معینی در گروه B دسته 96 کیلو با رکورد مجموع 348 کیلوگرم و صدرنشینی به کار خود پایان داد.
ملی‌پوش دسته 96 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در جایگاه نخست گروه B مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد.
دکترای طب ایرانی در پاسخ به اینکه چرا کلسترول و تری گلیسیرید باید اندازه معینی داشته باشند گفت: رسوبی در عروق ما ایجاد می‌شود که در درازمدت می‌تواند موجب سفتی و تنگی عروق می‌شود. هنگام پمپاژ قلب، وقتی عروق نرم است، انتهای عروق با جریانی ثابت همراه است، اما وقتی عروق سفت است؛ جریان با پمپاژ قلب بالا و پایین می‌شود که خون‌رسانی به اندام‌های مختلف و حتی خود قلب را مختل می‌کند.
نازی معینی، فلوشیپ جراحی پستان و عضو هیأت علمی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که در ارزیابی اولیه توده‌های سرطانی پستان انجام چه آزمایش‌هایی ضرورت دارد، گفت: به غیر از سونوگرافی، ماموگرافی و نمونه برداری، بقیه آزمایش‌ها بنا به میزان پیشرفت بیماری متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر بیماری با علائم پیشرونده به دیگر اعضای بدن همراه باشد، اسکن ریه و اسکن استخوان نیز درخواست خواهد شد.
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
جنگ اوکراین و تنش‌های مربوط به انرژی بار دیگر کشور‌های صنعتی را به استفاده از انرژی هسته‌ای سوق داده، اما راه اندازی این نیروگاه‌ها بسیار هزینه بر است.
اتحادیه کارگری اروپا از رهبران این قاره خواست تا سقف معینی برای قبوض برق و گاز مصرف کنندگان، مشخص کنند.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو، از چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور خبر می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو خبر چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۹۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ