نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، صبح چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امورداخلی و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس، در نشست علنی فردا (یکشنبه ۲۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی، خبر داد.
مجلس شورای اسلامی در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصمیم گرفت حداقل سن نامزدی برای نمایندگی مجلس را ۳۰ و حداکثر آن برای داوطلبان ورود به مجلس را ۷۵ سال تعیین کند. این قانون نمایندگان اسبق و سابق را که در گمانه‌زنی‌های انتخاباتی همواره در فهرست پیش‌بینی‌ها برای حضور هستند، از گردونه این گمانه‌زنی‌ها حذف می‌کند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.
نایب رئیس مجلس گفت: فردا جلسه نظارتی مجلس پیرامون افزایش قیمت آجر، نان و اجاره‌بها برگزار می‌شود و نمایندگان نسبت به این موضوعات دغدغه‌مند هستند.
فردا جلسه نظارتی مجلس پیرامون افزایش قیمت آجر، نان و اجاره‌بها برگزار می‌شود و نمایندگان نسبت به این موضوعات دغدغه‌مند هستند.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
جلسات اخیر بهارستان نشینان تا حد زیادی به تذکرات نمایندگان درمورد افزایش قیمت ارز اختصاص یافته است و به همین علت قرار بود در جلسه چهارشنبه گذشته مجلس یک جلسه غیر علنی برگزار شود که به دلایلی برگزار نشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه جلسه‌ای غیرعلنی و غیررسمی درباره موضوع ارز با حضور مسئولان دولتی برگزار کنند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز، استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
این تذکر در موارد متعددی از سوی نمایندگان به صورت فردی یا جمعی مطرح شده است.مثلا در سال 1399 حدود ۱۵۹ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به قالیباف، خواستار پیگیری اصلاح سازوکار اداره شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا شدند البته این چالش مختص این مجلس نبوده و مجلس گذشته نیز درگیر آن شده بود.
سومین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی و برخی از وزرا و مسئولان دولتی فردا (یکشنبه سیزدهم آذر ماه) به مناسبت روز مجلس برگزار می‌شود.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار شدند که در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا تعطیل عمومی اعلام شود.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: از جامعه ورزشی‌مان با جان و دل حمایت کرده و خواهیم کرد، اما حقیقت این است که اگر فردی خود را از دایره قانون فراتر بداند، در هر جایگاهی اعم از ورزشکار یا پیشکسوت ورزشی، طبیعتا نه بنده به عنوان ناظر بر اجرای قانون و نه هیچکس دیگری چنین حقی ندارد که فراتر از قانون رفتاری کند.
بنا بر گفته رحیمی جهان آبادی،سردار اشتری مواضع این نمایندگان در موضوع فوت مهسا امینی و گشت ارشاد را دلیل شکایت علیه این نمایندگان اعلام کرده است.
نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت
کویتی ها فردا ۲۹ سپتامبر جاری برای انتخابات نمایندگان مجلس امت این کشور به پای صندوق های رای می روند.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا صحن علنی برگزار خواهد شد.
رویداد هم‌رسان انرژی فردا در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل های شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه انرژی برگزار می‌شود.
فردا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی به بررسی آخرین تحولات درباره مذاکرات هسته‌ای می‌پردازند.
بازار امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در یک ساعت ابتدایی چندان به مانند روز‌های گذشته چنگی به دل نمی‌زند و شاخص کل تنها ۰.۰۲ درصد رشد داشته است و شاخص کل هموزن نیز ۰.۱ درصد کاهش را تجربه کرده است. در این بازار، اما گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر توانسته است عملکرد خوبی را داشته باشد و نظر حقیقی‌ها را به خود جلب کند. این نماد غذایی را بخریم؟
رابطه دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در سال جدید وارد فاز تازه‌ای شده، به طوری که این روز‌ها درخواست استیضاح ۴ وزیر در هیات رییسه دریافت و استیضاح وزیر صمت هم پس از کش و قوس‌های فراوان هفته گذشته اعلام وصول شد. بر اساس قانون هیات رییسه مجلس درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت را که ۳۴ امضا داشت به کمیسیون تخصصی صنایع و معادن ارجاع داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ