تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار شدند که در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا تعطیل عمومی اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیدار برابر روسیه در نیمه نهایی بازیهای کشورهای مشترک المنافع را با پیروزی پشت سر گذاشت.
فدارسیون جهانی فوتبال امروز به طور رسمی جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال زنان جهان را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی زنان ایران با کسب ۱۴۰۹.۸۹ امتیاز و با صعودی ۶ پله‌ای در رده شصت‌ویکم جهان قرار گرفت.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا، مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در بازی فردا مقابل ویتنام تمرکز ویژه‌ای روی کوک‌ویت خواهد داشت.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
تیم ملی فوتبال ژاپن، فردا با هدف صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، به مصاف کرواسی می‌رود.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تعطیلی فردا (چهارشنبه) در صورت پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی به پیروزی برابر آمریکا نیاز دارد اما اگر موفق به این کار نشود با شکست حذف خواهد شد اما با تساوی معالادت پیچیده ای رقم خواهد خورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
مرکز موسیقی مأوا همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها نماهنگ «لحظه صعود» را منتشر کرد.
تیم ملی فوتبال ایران پس فردا در اولین بازی گروهی مصاف با انگلیس را تجربه خواهد کرد. سخت ترین بازی در گروه B.
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی جام بین قاره ای ۲۰۲۲ به مصاف امارات رفت و ۵ بر ۲ میزبان را شکست داد و فینالیست شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا برای صعود به فینال جام بین قاره‌ای مقابل میزبان قرار خواهد گرفت.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری یاران مهاجم تیم ملی ایران و گلزنی مجدد او به پایان رسید.
آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۱۵۶۴ امتیاز و دو پله صعود نسبت به گذشته به رتبه بیستم جهان رسید و همچنان تیم نخست قاره آسیا است.
با اعلام رسمی فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در رده بیستم جهان قرار گرفت.
با اعلام رسمی فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در رده بیستم جهان قرار گرفت.
بازیکن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ابراز امیدواری کرد که ایران در جام جهانی پیش رو از مرحله مقدماتی صعود کند چون توانایی آن را دارد.
تیم ملی فوتبال ایران یک پله در رنکینگ جهانی فیفا صعود کرد.
هافبک تیم ملی ایران در گفتگوی تفصیلی خود با سایت فدراسیون جهانی فوتبال از انگیزه های فردی و تیمی برای صعود به مرحله حذفی صحبت کرد و گفت: چیزی که در ذهن داریم رویای صعود به مرحله حذفی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ