تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حق ممنوعیت نماینده از نطق و در واقع تعلیق اصل ۸۴ قانون اساسی را از کجا آورده است؟ این نکته بسیار بدیهی بر رییس مجلس و هیات رییسه و مشاوران حقوقی مجلس مکتوم مانده است که بازداشتن نماینده از نطق خلاف نص صریح قانون اساسی است؟! از سویی مجلس حق تفسیر قانون اساسی را ندارد، نمی‌توانند بگویند تفسیر ما از اصل ۸۴ قانون اساسی، ممنوعیت از نطق نماینده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت صمت را تبریک گفت.
دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعلام کردند که ممنوعیت نطق نماینده تبریز در مجلس خلاف قانون اساسی است.
دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعلام کردند که ممنوعیت نطق نماینده تبریز در مجلس خلاف قانون اساسی است.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آنها را اجرا کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان و مسئولان امروز باید پایبند به آنچه که در قانون وجود دارد باشند و آن‌ها را اجرا کنند.
تبریز- نمایندگان مجلس، دبیران هیأت رئیسه در سال چهارم مجلس یازدهم نهاد قانونگذاری را انتخاب کردند و روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز نیز به عنوان دبیر هیأت رئیسه مجلس انتخاب شد.
بیگی، نماینده تبریز و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت واگذارکننده‌ی شاسی‌بلند به نمایندگان تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
بیگی، نماینده تبریز گفت: با شرکت ثبت شده برای واگذاری خودرو تماس گرفتم، صدای مرغ و خروس می‌آمد!
دادستانی کل کشور اعلام کرد: با توجه به اظهارات نماینده تبریز در مجلس در خصوص واگذاری تعدادی خودرو به برخی از نمایندگان توسط وزارت صمت به منظور انصراف از پیگیری استیضاح، این نماینده به دادستانی فراخوانده شده است.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی فوری رئیس مجلس به ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر دریافت۷۰ خودروی شاسی بلند توسط برخی نمایندگان شد.
احمد علیرضابیگی با تأیید اظهاراتش درباره اهدای خودرو به برخی نمایندگان گفت: «بدیهی‌ترین و روشن‌ترین موضوع این است که بین ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو بین کارکنان مجلس ونمایندگان تقسیم شده است. این موضوع سبب شده است بده بستان نامتعارفی میان ما در مجلس به‌عنوان دستگاه نظارتی و خودروساز اتفاق بیفتد.»
فاطمی امین در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل ۷۰ دستگاه خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح گذشته وی عنوان کرد: اگر یک مورد هم بود، بگویید که من پیگیری کنم. چنین چیزی نبوده است.
نماینده تبریز گفت: خواسته آقای اژه‌ای از نمایندگان این بود که شما از من اجرای قانون را بخواهید. یعنی شما نمایندگان بر موضع قانون پافشاری کنید و تلاش نکنید به من دیکته کنید که من چه کار باید بکنم یا نباید بکنم.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی قطر را تبریک گفتند.
علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز گفت: به‌رغم درخواست برخی نمایندگان کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی برای برگزاری نشست ویژه بررسی حوادث اخیر کشور، برخی نمایندگان به لیدری اعضای جبهه پایداری در برابر این درخواست مانع‌تراشی کرده و اجازه برگزاری نشست بررسی حوادث اخیر را نداده‌اند.
رئیس جمهور آمریکا با صدور بیانیه ای شکست حزب دموکرات در انتخابات مجلس نمایندگان این کشور را پذیرفت و پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای را تبریک گفت.
عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه درخواست ۲۲۷ نفر از نمایندگان از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با تحریک کنندگان اغتشاشات اخیر را قرائت کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اواخر روز پنجشنبه از مرز کره جنوبی و شمالی بازدید کرد. او پیشتر در اقدامی تحریک آمیز به جزیره تایوان سفر کرد که خشم مقام‌های چینی را در پی داشت.
وزارت خارجه چین سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به منطقه شرق آسیا و بویژه منطقه تایوان را اقدامی تحریک آمیز ارزیابی کرد.
روسیه اعلام کرد که سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان یک اقدام تحریک آمیز است و واشنگتن باید واقعیت جدید ژئوپلیتیکی را بپذیرد که جایی برای هژمونی آمریکا دیگر نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ