مدیر چمن‌های باشگاه سپاهان می‌گوید برنامه تغییر چمن ورزشگاه نقش جهان در حال بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور عراق به همراه یک هیأت امنیتی بلندپایه برای بررسی طرح‌های تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) وارد استان ذی قار شد.
توانمندی‌های شرکت‌های مهم و تأثیرگذار ایرانی در حوزه ICT برای وزیر ارتباطات جمهوری عربی سوریه تبیین شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دادگستری ماجرای ضرب و شتم شهروند مطالبه‌گر شاهرودی را بررسی کرده است.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.
قرار بود جلسه مجلس از ساعت ۱۱ برای بررسی بخشنامه اخیر وزارت کشور برای اعمال محدودیت نمایندگان به صورت غیر علنی برگزار شود منتها به دلیل طولانی شدن رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون انتخابات، این نشست با دقایقی تاخیر برگزار شد.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.
روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی یک موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی دو موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در مورد تعرفه‌های تاکسی اینترنتی، مسائل در حال بررسی است، اگر نتایج به این شکل باشد که بازار نیاز به تنظیم‌گری مناسب دارد، دستورالعمل قیمت را مشخص می‌کنیم.
تیم فنی عربستان برای بررسی افتتاح نمایندگی‌های دیپلماتیک عربستان در ایران وارد تهران شد.
تیم فنی عربستان برای بررسی افتتاح نمایندگی‌های دیپلماتیک عربستان در ایران وارد تهران شد.
اراک- رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به فرودگاه اراک گفت: مسائل و مشکلات استان مرکزی در حوزه عدلیه در نشست با مسئولان این استان مورد بررسی قرار می گیرد.
وزارت ورزش پیگیر پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال شده که در کمیته اخلاق در دست بررسی است؛ پرونده‌ای که ظاهرا ابعاد تازه‌تری پیدا کرده و شامل ارکان اصلی‌تر فدراسیون هم می‌شود.
ژابی آلونسو برای ارنج تیمش در نیم‌فصل دوم کاری راحت اما پیچیده خواهد داشت!
جلسه شورای معاونین دیوان محاسبات برگزار شد و بر ورود دوباره به عدم اجرای قانون هوای پاک و بررسی دلایل آن تاکید شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی و هم‌چنین سرمربی تیم ملی نکاتی را مطرح کرد.
فیفا در حال بررسی رفتار هواداران کرواسی با میلان بورجان، سنگربان کانادا است.
علیرضا ورناصری به وزیر ورزش و جوانان به خاطر بر بررسی اعتراضات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد وقایع بازی این تیم با پرسپولیس و احقاق حق ضایع شده این تیم، تذکر داد.
در راستای پیشنهاد رئیس‌جمهور اوکراین به سران اروپا که مانع ورود شهروندان روسیه به کشورهای اروپایی شوند، وزرای اتحادیه اروپا این موضوع را در هفته‌های آینده بررسی خواهند کرد.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
در روز جهانی خزر، سرپرست دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به عملکرد این سازمان در حوزه دریا خزر، از ورود 70 درصد فاضلاب تصفیه نشده به این دریا خبرداد.
اقدام جهت تسهیل ورود گردشگران عراقی به ایران در میز تخصصی گردشگری ایران و عراق معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بررسی و مصوبات اجرایی مربوطه در دستور کار قرار گرفت.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ