طرح پژوهشی «نقش کسب و کارهای متمرکز بر مهارت‌های سنتی، در پاسداشت و حفظ میراث ناملموس؛ در پژوهشکده مردم‌شناسی انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه‌ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می‌شود و وزرای کار وکشور به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، جزئیات اعطای وام مهارت‌آموزی در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
با چند راهکار ساده می‌توانیم رشد مهارت‌های زبانی کودکان را افزایش دهیم.
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
مهارت ویژه خلبان در فرود آوردن بوئینگ ۷۳۷ در باد شدید در فرودگاه مادیرا یا کریستیانو رونالدو در فونچال پرتغال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، توانایی جذاب و عجیبی در جلب توجه مدیران و روسای باشگاه‌ها در مصاحبه کاری دارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح تابستانه مهارت در مدت سه دوره تابستانه با ظرفیت ۲ میلیون نفر اجرایی می‌شود.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از آمادگی آموزش و پرورش برای کمک به بنیاد شهید برای تأسیس هنرستان‌های جوار صنعت وابسته به بنیاد شهید خبر داد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مهارت‌آموزی دانش آموزان در دیدار ایشان با جمعی از فرهنگیان، حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
ورامین- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت:مهارت آموزی دانش آموزان نیاز اصلی و اساسی امروز کشور است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس بر ضرورت افزایش مهارت آموزی در زندان آبادان تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های ویژه در این خصوص و مشکلات زندان آبادان را انجام دادم.
دو مهارت عمده وجود دارد که هر کودکی برای موفقیت در جهانی مملو از رقابت، می‌تواند با اتکای به آن‌ها در هر سنی موفقیت کسب کند. این دو مهارت شاملِ موارد زیر هستند: ۱. یادگیریِ تنظیمِ عواطف و احساسات/۲. یادگیری حل مسئله از طریقِ چالش
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توسعه مراکز مهارت آموزی اولویت راهبردی مجموعه تعلیم و تربیت استان است.
مهارت شگفت انگیز یک نوجوان آمریکایی بدون پا در بازی بسکتبال خبرساز شده است.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهارت محور کردن آموزش عزمی فرابخشی می‌خواهد و نیاز به قانونی داریم تا دانشجویان مهارت محور و جذب فعالیت در صنایع شوند.
مشهد ـ معاون نیروی انسانی فراجا گفت: مهارت آموزی و توانمندسازی فقط بخاطر تأمین معیشت بعد از پایان خدمت نیست، بلکه مهارت روحی و فکری را باید تقویت کرد.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر از آموزش مهارت های موثر انتخاب شغل به جوانان خبر داد.
مدافع ملی پوش پرسپولیس در جدال با گل گهر در تلاش بود تا مانع از شکل گیری حملات حریف روی دروازه تیمش شود.
تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه برای توسعه سامانه هوشمند شبیه‌ساز رانندگی ناوگان بین‌شهری و ماشین‌آلات راه‌سازی با هدف ارزیابی و افزایش مهارت رانندگان منعقد شد.
در فرهنگی که ما در آن رشد کرده‌ایم، تعارفات و حس احترام و کمک‌رسانی به دیگران بسیار زیاد است و همین مسئله باعث می‌شود در بسیاری مواقع نتوانیم به دیگران «نه» بگوییم. در این مطب با آموزش مهارت‌های مهم «نه» گفتن به دیگران همراه ما باشید.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست با دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از راه‎اندازی قرارگاه مهارت آموزی در این سواحل خبر داد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: سربازان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیر نظامی نیز در شمول مهارت‌آموزی قرار گرفتند.
مدافع راست پویای سپاهانی‌ها یک نمایش باکیفیت دیگر برای طلایی‌پوشان ارائه کرد.
قرارگاه مهارت افزایی و اشتغال زنان خانه‌دار با هدف بالندگی و تعالی زنان خانه دار و توسعه مشاغل خانواده محور تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ