رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز جلسه مهمی را با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پلمیر خلیج فارس که تیمش قهرمان لیگ دوومیدانی شده، می گوید سرپرست فدراسیون مانع تیمداری آن ها برای فصل جدید شده است.
به دنبال مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگوهای راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس سفیر فدراسیون روسیه به وزارت امور خارجه احضار شد.
رضوان لوچسکو، سرمربی تیم فوتبال پائوک می‌گوید حامیان وزیر ورزش به دنبال ایجاد اخلال در برگزاری فینال جام حذفی بین آاک آتن و پائوک بودند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی می‌گوید:تیم ملی شمشیربازی به دنبال کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو است.
مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال جذب اسپانسر برای پشت سر گذاشتن بحران‌های مالی هستند.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
فدراسیون فوتبال ایران تصمیم دارد مربی خارجی تیم ملی ایران را با هماهنگی کامل با امیر قلعه نویی پای میز مذاکره کشیده و قرارداد ببندد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
فدراسیون فوتبال، بازی تدارکاتی ایران و‌ روسیه را با حضور هواداران برگزار می‌کند.
مدیری که به تازگی از سمت خود در فدراسیون فوتبال برکنار شده بود باوجود تشریفاتی بودن پست جدید خود به دنبال گرفتن یک اتاق در این فدراسیون بوده است!
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌ آفرین شده است را می‌دهد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آخرین نظر را در مورد فسخ قرارداد کاوه رضایی و سیاوش یزدانی که جنجال‌آفرین شده است را می‌دهد.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال از جذب گزینه خارجی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی بانوان خبر داد و اینکه رایزنی هایی ابتدایی در این زمینه آغاز شده است.
اهداف هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا پایان سال جاری مشخص شد که توجه به تیم های رده های پایه از مهمترین اینهاست.
محمدرضا داورزنی که بازنشستگی را از سر گذارند و در فدراسیون والیبال ماندگار شده است مترصد حضور در انتخابات آتی کنفدراسیون آسیا است و در این زمینه نیم نگاهی به پست ریاست دارد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال اولویت‌های خود را در مراسم معارفه‌اش اعلام کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: ما برای حسن یزدانی برنامه داریم و در مسابقات جهانی سال آینده و المپیک از او استفاده خواهیم کرد.
دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جودوی کم‌بینایان و نابینایان جهان گفت: با وجود این که 3 بار در داخل و خارج از کشور توسط پزشکان متخصص فدراسیون جهانی کلاس بندی بین‌المللی شدم، نمی‌دانم چرا فدراسیون جودو به دنبال ایجاد حاشیه برای جودوکاران نابینا و کم‌بینا است
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
شاید جواد نکونام نیز همچون کریم باقری در دوران اسکوچیچ دو شغله شده و همزمان با سرمربیگری فولاد خوزستان، در تیم ملی ایران نیز کارلوس کی روش را همراهی کند.
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال را متهم به مهندسی انتخابات این فدراسیون کرد و گفت: ماجدی یادش رفته است که خودمان برایش رای جمع کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ