مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال جذب اسپانسر برای پشت سر گذاشتن بحران‌های مالی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته دو منبع آگاه مدیران ارشد شرکت های تراشه سازی اینتل و کوالکام قصد دارند برای گفتگو درباره سیاست گذاری در برابر چین به واشنگتن سفر کنند.
جمعی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی، در نشستی صمیمانه به تبادل نظر با مدیران اپراتور اول ارتباطی پرداختند.
با درخواست سرمربی فولاد خوزستان، این باشگاه به دنبال استخدام دستیار سابق ژوزه مورینیو برای حضور در ایران است.
ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی، پاسخ قاطعی به مدیران باشگاه بارسلونا داد.
ری- وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
جمعی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با جانبازان قهرمان کشورمان دیدار کردند.
این متهم در ادامه اعتراف به شلیک مرگبار، در اظهاراتش مدعی شد از چند ماه قبل هنگام تردد در مترو با زن ۴۰ ساله‌ای به نام شقایق آشنا شده است: «دوستی ما ادامه پیدا کرد تا جایی که به خانه شقایق می‌رفتم و بعد از چند ماه متوجه شدم شقایق شوهر دارد، وقتی به او اعتراض کردم مدعی شد همسرش مشکلی با رابطه ما با هم ندارد.
نگرانی‌ها درباره هوش مصنوعی بسیار زیاد و شامل نقض حریم خصوصی، تبعیض و بیم آن است که از فناوری مذکور برای گسترده کردن کلاهبرداری‌ها و اخبار جعلی استفاده شود.
مدیران ارشد اجرایی گوگل، مایکروسافت، اوپن آ آی و آنتروپیک با کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا و مقامات ارشد دولتی ملاقات می کنند تا درباره  موضوعات کلیدی هوش مصنوعی گفتگو کنند.
مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع)، میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و جانباز از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بازدید کردند.
رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا مدیران ارشد آلفابت ، آمازون ، اپل ، متا و مایکروسافت را در خصوص اسناد و ارتباطات مربوط به آزادی بیان احضار کرده است.
تلخابی: هدف پرورش اندام تغییر نگاه مدیران ارشد کشور و توسعه سلامت عمومی است
جلسه امروز مدیران ارشد فوتبال کشور در مجلس
رئیس گروه مالی گردشگری در هجدهمين دوره سمپوزيوم بين‌المللي روابط عمومي که در تهران برگزار شد، نشان "مدیر ارشد ارتباط گستر" را کسب کرد و نشان ویژه "روابط عمومی سرآمد" به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری اعطا شد.
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران ارشد شهری با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع "آب، انرژی‌های پاک، تجدید پذیر و نو حضور" برگزار شد.
بنا به اعلام نخست وزیر کانادا، این کشور چند شرکت روسی دیگر را تحت تحریم قرار داد.
مالک جدید شبکه توئیتر شماری از مدیران ارشد این شبکه را از کار برکنار کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی ۱۴۰۱ قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه‌ها به‌صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.
شیراز – دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مقابله با فساد اداری و فساد مدیران با جدیت ویژه دنبال می شود واز سال گذشته تا کنون ۷۲ مورد پرونده در ارتباط با فساد مدیران ارشد داشتیم.
سامانه تسویه یار بانک ملت با حضور مدیران ارشد این بانک و شرکت سپرده گذاری مرکزی ایران( سمات) به صورت رسمی رونمایی شد.
با هدف انتقال دانش و افزایش سطح آگاهی کارکنان در انجام امور بانکی، گردهمایی مدیران ارشد بانک با کارکنان ستاد و شعب استان های خراسان رضوی و شمالی برگزار شد.
یارانه نقدی پسا عید قربان تغییر خاصی نداشته است و افرادی که در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان را دریافت کرده اند. در این مرحله نیز یک روز پس از عید قربان به همان میزان یارانه دریافت خواهند کرد.
ابتلا به امیکرون چه زمانی آنتی‌بادی‌ها را افزایش می‌دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ