آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مخبر با اشاره به تلاش دولت در حل مشکلات کشور اظهار داشت: امروز کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالا‌ها مردم را به شدت آزار می‌دهد. با توجه به افزایش درآمد‌های دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: الآن صدا و سیما حجاب را به صورت شعاری در قالب سرود پخش می کند، من هم موافقم . سرود خیلی خوب است، ولی ریشه‌دار نیست! همین دختری که الآن این سرود را می‌خواند پس فردا که مورد هجمه قرار گیرد که حجاب برای اعتبار تو ضرر دارد ، چادر را کنار می‌گذارد، نه در صدا و سیما کار علمی اساسی دیدیم نه در حوزه و نه در دولت.
آیت الله نوری همدانی : خدمت‌رسانی و اقدامات در این زمینه در زندگی و سفره مردم نمایان باشد. متاسفانه گرانی مسکن و بالا بودن اجاره بها یکی از دغدغه های مردم شده است باید متولیان مسکن هر چه سریع‌تر تصمیم و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات مسکن و مسائل پیرامون آن داشته باشند.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد، ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم بدر برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
علی جنتی فرزند آیت‌الله جنتی در گفتگو با برنامه حضور درباره تایید صلاحیت‌ها گفت: برخی افراد فسادشان بارز است اما یکباره تایید صلاحیت می‌گیرند.
سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: از اظهارت استاندار مازندران تعجب می‌کنم که در مصاحبه اولیه خود گفت که این اقدام تروریستی نیست، اگر تروریستی نیست پس چیست؟
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نمونه بارز نخبگانی است که در کشور ما در ۲۰ سال آخر عمر مهجور ماند و بعد از رحلت نیز تلاش عجیبی برای کوبیدن و کوچک جلوه دادن او صورت می‌گیرد. کسانی که از نزدیک با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آشنا بودند می‌دانند که ایشان علاوه بر اینکه انسان فوق‌العاده‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله مدیریت بود، برای اعتلای ایران و نظام جمهوری اسلامی از همه چیز خود گذشت و تمام بی‌مهری‌ها و جفا‌ها را به جان خرید تا ملت ایران سربلند باشد.
نماینده سابق مردم تهران گفت: اگر همه وقتی ظلمی به کسی می‌شود، کسی بی جهت ردصلاحیت می‌شود، هر کسی در هر مقامی اعتراض می‌کرد ما وضعمان به اینجا نمی‌رسید.
‏عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: قرار نیست مردم و متمکنین جور سیاست‌های فقرآفرینی را بکشند.
آیت الله العظمی جوادی آملی تأکید کرد: رهبر اگر علی بن ابیطالب علیه السلام هم باشد مادامی که مسئولین بی ‏عرضه باشند و در جامعه اختلاسی و نجومی باشد، شکست حتمی است.‏
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
آیت الله ایازی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای کسانی است که تاریخ روحانیت را که همواره در کنار مردم بوده و دفاع از حقوق مردم از خصلت‌های نیک او بوده، امروز به تاراج برده و به جای توصیه به آرامش و رعایت مصلحت و خویشتنداری، توصیه به کشتن کند. اگر عالمانی از حقوق مسلم قانون اساسی دفاع کنند یعنی حق اعتراض و انتقاد را به رسمیت می‌شناسند، ورشکستگی نیست. آن جایی خودباختگی است که از خود رأی و استقلال نداشته باشند.
آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.
نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند.
آیت الله مکارم شیرازی:‌ مردم می خواهند نتیجه‌ی حل مشکلات اقتصادی را در سفره‌هایشان ببینند، و ما می‌بینیم که در بیشتر موارد، هزینه‌ی سفره‌های مردم گران‌تر شده است.
انتقاد آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل از خودروسازی در شبکه ۳: خودرویی درست نکن که با هر کلیدی درش باز میشه! خودرویی درست نکن که اسباب سرشکستگی ملت باشه! صنعتی درست نکن که حیثیت ملت زیر سوال بره! ما چه کم داریم از بعضی از کشورها؟ / جماران
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل در گفتگو با برنامه تلویزیونی از خودروسازان انتقاد کرد و گفت: خودرویی درست نکن که با هر کلیدی درش باز می‌شود. خودرویی درست نکن که اسباب سرشکستگی ملت باشد.
آیت الله سید مجتبی طاهری خرم آبادی، مدیر مدرسه فقهی امام خمینی(س) قم، با انتقاد از رفتارهای خشن در مقابله با بی حجابی، گفت: هم کسی که این رفتار با او شود حتما ناراحت می شود و اگر خودش هم اعتقاد کوچکی داشته، آن هم از بین می رود و هم کسی که این صحنه ها را ناظر است حتما متنفر می شود.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌شود با حذف ارز ترجیحی از یارانه آرد صنف و صنعت، شاهد کاهش ۳۰ درصدی مصرف گندم در این بخش باشیم، گفت: این صرفه‌جویی، از مصادیق اصلاح الگوی مصرف و از جمله آثار و نتایج واقعی‌سازی نرخ آرد است.
رونی ۲۰ میلیون پوند برای امنیت خانه‌اش در چشایر انگلیس هزینه کرده تا وقتی در آمریکا مشغول مربیگری است، نگرانی همسر و ۴ پسر کودکش نباشد.
آیت الله علما با انتقاد از بالا بودن برخی کرایه خانه‌ها، گفت: کرایه خانه‌ها گاهی بالاست این با مبانی اسلام سازگاری ندارد، زیرا باید واقف باشیم چرا که اسلام با معنویت پیش رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ