پاداش نقدی به مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش قهرمانان و مدال‌آوران پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: تیم ما دل شیر برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی دارد، اما این دل خیلی خونین است.
پاداش پای سکو برای مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اعلام شد.
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان از وارد شدن نام فدراسیون نجات غریق و غواصی به فهرست تقدیر از مدال آوران خبر داد.
پرونده پاداش پای سکوی مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و لیست نهایی رشته‌های اعزامی به هانگژو بالاخره روز سه‌شنبه بسته می‌شود.
سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از تعیین تکلیف پاداش مدال‌آوران در روزهای آینده خبر داد.
کاپیتان تیم ملی کاراته، گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید مبالغی را برای مدال آوران بازیهای آسیایی در نظر بگیرند که ورزشکاران با انگیزه تر و بدون دغدغه مالی باشند.
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
رئیس انجمن تکواندوی ناشنوایان گفت: با وجود این که تکواندوکاران ناشنوا همواره در تمام مسابقات جهانی، المپیک و آسیایی سکوی قهرمانی را به خود اختصاص می دهند، اما از نظر دریافت پاداش همیشه مورد بی‌توجهی مسوولین ورزش قرار می‌گیرند.
برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
نوبراندازان اجاره ای به اسم آزادی، ورزشکاران و مدال‌آوران ملی را با فحاشی تخریب می‌کند و از مجرمانی که در روزهای ناامنی مرتکب قتل و جنایت شده‌اند، قهرمان می‌سازند.
بعد از برخورد سرد رئیس فدراسیون کشتی و حسن یزدانی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران، دیروز جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حسن یزدانی و پدرش در محل فدراسیون کشتی انجام شد.
طی مراسمی از مدال‌آوران و قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات جهانی بزرگسالان و امیدهای جهان در سال 2022 تقدیر شد.
فدراسیون کشتی به قول خود مبنی بر پرداخت حقوق ماهیانه به مدال‌آوران کشتی ایران در رقابت‌های جهانی صربستان عمل کرد.
پیش از رقابت های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت ها تا رقابت های جهانی سال آینده را داده بود.
پیش از رقابت های جهانی صربستان، فدراسیون کشتی قول پرداخت حقوق ماهیانه به مدال آوران این رقابت ها تا رقابت های جهانی سال آینده را داده بود.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران تهرانی در المپیک و پارالمپیک توکیو، بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برگزار شد.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
برخلاف سال گذشته، این‌بار مدال‌آوران مسابقات جهانی بلگراد زودتر وارد چرخه خواهند شد تا فاصله زیادی بین آنها و حضور در رقابت‌های رسمی ایجاد نشود.
مربی تیم ملی ریکرو گفت: کمانداران ریکرو در قونیه می‌توانستند مدال کسب کنند، اما هنوز به خودباوری لازم نرسیده‌اند.
رئیسی نیروی انسانی نخبه را مهمترین سرمایه کشور در مسیر توسعه پایدار خواند و اظهار داشت: شما مدال‌آوران عرصه‌های کشوری و جهانی نباید با ناملایمت‌ها صحنه را خالی کنید، قرار است به دست شما فرهیختگان و نخبگان از مشکلات و مسائل جامعه گره‌گشایی شود.
مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های کشورهای اسلامی امروز چهارشنبه دوم شهریور با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران تاکید دارد که شاگردانش در شرایطی متفاوت از مسابقات جهانی به سر می‌برند و آمادگی لازم برای مدال‌آوری در بازی‌های اسلامی را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ