کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد و برگزار کنندگان سی و چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم.
شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر آن است که بعضی می‌گویند: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشار‌های دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است.»
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ما در مجلس همچنان منتظریم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.
محسن زنگنه اظهار کرد: طبق گفته آقای منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون برنامه بودجه، قرار است دولت فردا لایحه برنامه هفتم را به مجلس تقدیم کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان و مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از تمرکز منابع و مساعدت‌های شرکت ملی مس در این استان تقدیر کرد و گفت: اگر شرکت ملی مس نبود قطعا در پرداخت تسهیلات، شرمنده مردم می‌شدیم.
محمد رشیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ کمیسیون صنایع و معادن پس از بررسی‌های لازم مطابق ماده ۲۰۱ آئین نامه داخلی مجلس که با امضای ۴۰ تن از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شده بود، اعلام وصول می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: به اعتقاد من وزیر آموزش و پرورش امروز باید به هیات دولت برود و یا حقوق فرهنگیان را بگیرد یا استعفاء خود را تقدیم رئیس‌جمهور کند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هنوز طرحی در دستور کار صحن علنی درمورد عفاف و حجاب نیست، گفت: کمیسیون فرهنگی به پیوست گزارش خود طرح مربوط به عفاف و حجاب را به هیات رییسه تقدیم کرده است و منتظر برنامه دولت و قوه قضاییه هستیم.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
رئیس جمهور ۲۱ دی ماه لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد؛ کلیات این لایحه هفته گذشته در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید و فردا در صحن علنی مجلس به رای گذاشته می‌شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
محمدحسن آصفری نماینده اراک و عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس خبر داد. وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر اقتصاد در ۸ محور در سامانه بارگذاری شده است، افزود: طرح استیضاح جهت رسیدگی و طی روند قانونی هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : این سوال تقدیم هیئت رئیسه شده و در حال حاضر جهت بررسی به کمسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمسیون تخصصی ارجاع شده است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: باید از اقدام بزرگوارانه آیت‌الله حائری تقدیر کنیم که فرمودند مقلدین من از آیت‌الله‌ خامنه‌ای تبعیت کنند، این اقدام بزرگ تاریخی توطئه‌های بزرگی را خاموش کرد.
دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه مدیریت شرکت سایپادیزل به مقوله سلامت و درمان کارکنان و پیشگیری از حوادث حین انجام کار نمونه‌ای شایسته تقدیر در میان مجموعه های تولیدی است.
کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری
فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده کیست؟ لذا در این میان شاید جدا از همه تحلیل‌های حقوقی، آنچه بیشتر مهم است این باشد که این سرقت امتحان بزرگی برای بانک ملی خواهد بود که اثبات کند «این اعتماد است که می‌ماند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ