باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به نتیجه قطعی نرسیده و معتقد است که قیمت این بازیکن بیش از حد بالاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که شرایط پیرامون جزیره تایوان به این دلیل تشدید شده است که چین، رئیس جمهور کنونی آمریکا را «نالایق» می‌داند.
یک بازیکن لیگ برتری به دلیل اینکه چند بار همسر سابقش را به مرگ تهدید کرده، توسط پلیس فرانسه بازداشت شد.
یک بازیکن لیگ برتری به دلیل اینکه چند بار همسر سابقش را به مرگ تهدید کرده، توسط پلیس فرانسه بازداشت شد.
حذف از نیمه نهایی لیگ اروپا و احتمال به دست نیاوردن سهمیه اروپایی برای فصل آینده سبب شده تا یوونتوس در بعضی از برنامه‌هایش، از جمله تمدید قرارداد آنخل دی‌ماریا تجدیدنظر کند.
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
رونالدو به این دلیل النصر را به جدایی تهدید کرد
یک روزنامه اماراتی دلیل تمدید قرارداد فرهاد مجیدی با تیم اتحاد کلبا را قدردانی از موفقیت‌های این مربی ایران عنوان کرد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز دلیل تمدید قراردادش با این باشگاه را اعلام و و تاکید کرد هر زمانی که باشگاه او را نخواهد مثل دو دوست از هم جدا خواهند شد.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
رسانه های صهیونیستی از احتمال تعویق نشست نقب ۲ که قرار بود طی هفته های آینده در مغرب برگزار شود، به دلیل تشدید ناآرامی های امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
قرارداد لیونل اسکالونی با تیم ملی آرژانتین هنوز تمدید نشده و طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، تنها یک مانع در راه رسیدن به توافق نهایی وجود دارد.
جو ویلسون، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در این رابطه عنوان داشت: «هم جو بایدن و هم کامالا هریس، معاونش به دلیل شکست مفتضحانه‌ای که داشته‌اند باید استعفا دهند. این "بالون‌های فاجعه‌آمیز چینی" خانواده‌های آمریکایی را از آلاسکا گرفته تا منزل بنده در کارولینای جنوبی آشکارا تهدید می‌کرده است و این موضوع تایید می‌کند که رئیس‌جمهور بایدن و معاونش هریس باید استعفا دهند.»
رئیس پارلمان مولداوی اعلام کرد که پارلمان، به دلیل بحران انرژی، وضعیت فوق‌العاده را در این کشور برای دو ماه دیگر تمدید کرده است.
زمان نقل و انتقالات زمستانی برای باشگاه‌ها تمدید نمی‌شود و فردا شب به پایان می‌رسد.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
منچستریونایتد هفته قبل بند تمدید چهار بازیکن خود را فعال کرد ولی فعلا خبری از تمدید قرارداد داوید دخیا نیست.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۴۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سخنگوی دولت اظهار داشت: باتوجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.
بر خلاف سربازان حرفه‌ای که به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند بسیاری از سربازان روس سرباز وظیفه هستند. در باره کیفیت دوره‌های آموزشی گذرانده شده توسط سربازان روس تردید وجود دارد و به دلیل ماهیت وحشیانه این محیط روس‌های مرفه‌تر و با روابط خوب با مقام‌های عالی رتبه عموما به دنبال فرار و دوری از طی کردن این دوره‌ها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ