نخست وزیر روسیه می‌گوید که این کشور در شرایط فعلی همچنان به گسترش روابط با چین و سایر کشورهای دوست ادامه خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه در پیامی ضمن تبریک به رهبر کره شمالی و همچنین رئیس جمهور کره جنوبی به مناسب «روز آزادی ملی»، نسبت به تقویت همکاری مسکو و پیونگ‌یانگ ابراز اطمینان و امیدواری کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز با تأکید بر اینکه «خطر حملات به پل کریمه همچنان باقی است» تصریح کرد: تمامی حملات پهپادی امروز به مسکو خنثی شد.
به‌رغم پایان شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، تدابیر امنیتی سختگیرانه همچنان در مسکو به قوت خود باقیست.
به‌رغم پایان شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، تدابیر امنیتی سختگیرانه همچنان در مسکو به قوت خود باقیست.
با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو برای کمک به صربستان در راستای صیانت از حقوق مشروع، حاکمیت و تمامیت ارضی‌اش، همچنان از بلگراد حمایت خواهد کرد.
وزیر خارجه کشورمان در بدو ورود به فرودگاه مسکو در جمع خبرنگاران از دستاورد مثبت یک سال گذشته مناسبات مسکو و تهران گفت و توسعه برنامه دفاعی را یکی از اولویت‌های فیمابین دو کشور دانست.
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
این هواپیما به اسم اِی-۵۰ متعلق به شرکت "بری‌یف" (Beriev) قابلیت فرماندهی و کنترل و توانایی ردیابی حداکثر ۶۰ هدف در زمان را دارد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که کانال‌های ارتباطی بین مسکو و ناتو به ویژه خط تلفن میان فرماندهی ارشد نظامی طرفین همچنان باز است.
ند پرایس با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه برخی شرکت‌های مرتبط با صنایع پهپادی ایران، گفت: ما مسلما تحریم‌های بعدی را از قبل اعلام نمی‌کنیم، اما همچنان به دنبال اهدافی خواهیم بود که به ما اجازه می‌دهد با این نوع رابطه روسیه و ایران و عینا با عرضه فناوری پهپادی از ایران به روسیه مقابله کنیم.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در روابطش با روسیه، همچنان تحت تاثیر ذهنیت «جنگ سرد» است.
رئیس‌جمهور چین تأکید کرد که بخش انرژی هسته اصلی همکاری روسیه و چین است و این همکاری‌ها علی‌رغم چالش‌های خارجی همچنان ادامه دارد.
آمارها نشان می‌دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد در حالی که قیمت‌ها در بازار مسکن با کمی تغییر روزانه است.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی از سوی روسیه در جنگ اوکراین را که تهران و مسکو بشدت رد کرده اند، همچنان تکرار می‌کند.
هزینه اوراق مسکن حدود دو هفته قبل و پس از مدت‌ها به زیر ۱۰۰ هزار تومان رسید، روندی که همچنان ادامه دارد و این اوراق در سال جاری با ۹۹ هزار تومان معامله می‌شود.
به‌دنبال فشار واشنگتن، ترکیه تأیید کرد که سه بانک باقیمانده‌ای که همچنان پردازش پرداخت‌های روسیه را انجام می‌دادند، روابط خود را با مسکو قطع می‌کنند.
به گفته سخنگوی کاخ کرملین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود، گفته است که مسکو همچنان برای مذاکره با اوکراین آماده است.
درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید که حتی اگر کی‌یِف به طور رسمی از سودای پیوستن به ناتو صرف نظر کند، مسکو همچنان به عملیات نظامی خود در اوکراین ادامه خواهد داد.
رئیس‌جمهور روسیه در روز ملی پرچم این کشور تأکید کرد که مسکو همچنان به ارزش‌های سنتی خود وفادار است و در عرصه جهانی تنها به دنبال منافع ملی است.
اگرچه وزارت راه و شهرسازی همچنان بر ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن با متری ۴.۵ میلیون تومان اصرار دارد اما بعضا زمزمه هایی مبنی بر احتمال افزایش رقم قراردادها به گوش می رسد.
وزیر اقتصاد گفته که طرح واریز یارانه بنزین به حساب سرپرستان خانوار فعلا از اولویت دولت خارج شده است، تا دولت در مورد سیاست‌های اولویت دار تصمیم گیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ