وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای در واکنش به‌ هتک‌حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تأکید کرد: جامعه جهانی باید به‌این نقض شرم‌آور حقوق مومنان پاسخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه بامداد امروز جمعه اعلام کرد که یک پهپاد اوکراینی را بر فراز مسکو و حومه آن هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه بامداد امروز جمعه اعلام کرد که یک پهپاد اوکراینی را بر فراز مسکو و حومه آن هدف قرار داده است.
وزیر دفاع سوریه در نشست امنیت بین‌المللی مسکو با انتقاد از اشغالگری آمریکا در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا گفت: آمریکا شریک اساسی رژیم جعلی صهیونیستی در دامن زدن به تروریسم در خاورمیانه است.
ابوترابی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به بیانیه پایانی گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، مطرح کرد: با توجه به روابط راهبردی و استراتژیک تهران و مسکو و منشور سازمان شانگ‌های در مورد احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور‌های عضو انتظار جدی ملت عزیز ایران و ملل مسلمان منطقه از مسکو تصحیح و اصلاح عاجل موضع اخیر است.
معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که روابط روسیه و چین با لحاظ همکاری‏ های جامع دو طرف در بالاترین سطح خود قرار دارد.
سخنگوی کمیسیون عمران گفت: به نظر بنده اگر لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی تدوین و تصویب شود می‌تواند به سامان دهی و نظارت بهتر بر فرآیند ساخت مسکن و تأمین نیاز جامعه منجر شود.
پوتین خطاب به ارتش روسیه گفت: تصمیم و شجاعت شما و همچنین تحکیم جامعه، نقشی تعیین‌کننده در سرکوب شورش ایفا کرد.
نخست وزیر روسیه با اشاره به شورش ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، بر لزوم متحد شدن جامعه پیرامون رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.
با توجه به بررسی‌های کارشناسی دقیق صورت گرفته (به شرح مستندات پیوست) برآورد ساخت یک واحد ۷۷ متری در بازه زمانی دو ساله، حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با کسر مبلغ وام (۵۵۰ میلیون تومان) آورده مردم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است. یعنی هر متقاضی ماهانه حدود ۴۸ میلیون تومان برای ساخت خانه باید پرداخت کند. مبرهن است که این مبلغ، از استعانت اکثر توده جامعه خارج و در عوض به سود دلالان و به تبع آن، افزایش قیمت افسارگسیخته مسکن در آینده خواهد بود.
امام جمعه موقت تهران درباره گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن، جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
رئیس اداره دوم آسیایی در وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: پیش‌نویس توافق جامع مسکو- تهران در مراحل نهایی است.
امام جمعه موقت تهران درباره مساله گرانی در کشور گفت: این مساله حال مردم را بد و اعصاب آنها را خرد می کند. مساله مسکن آن هم در بخش اجاره و رهن جزو موارد مبتلابه است که حدود ۳۰ درصد در سطح ملی در گیر آن هستند و در تهران نزدیک ۵۰ درصد درگیر هستند.
حاج علی‌اکبری تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، اتفاقاتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم. ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند. جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد و همه باید مصمم پای ساخت میهن اسلامی باشند و حل مسئله هم دو عنوان برجسته آن در شهار سال اعلام شد.
تیم ملی جودو کشورمان برای حضور در دومین مرحله لیگ قاره ای روسیه بامداد روز جمعه راهی روسیه خواهد شد.
جیمز کلورلی وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه از بسته جدید تحریمی علیه روسیه خبر داد که به بهانه ممنوعیت صادرات کالا‌هایی که مسکو در جنگ علیه اوکراین استفاده می‌کند، ۵ نفر از مدیران ارشد شرکت صنایع هوایی قدس نیز به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
رضا امیدی؛ جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: جامعه ما به شدت در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه‌ای شامل طبقه کوچک فرادست و طبقه فربه فرودستان است که درنتیجه اضمحلال بیشتر طبقه متوسط را به بار می‌آورد. تلاش این طبقه برای حفظ مصرف و نقش فرهنگی خود در شرایطی که به معیشت او فشار‌های بزرگی وارد می‌ شود منجر به عصیان آن‌ها خواهد شد.
تورم در کنار تاثیرگذاری بر مسکن، خودرو و … جامعه افراد دارای معلولیت را هم هدف قرار داده. تورمی که همه‌ساله تجهیزات توانبخشی را تحت‌تاثیر قرار داد تا گرانی این تجهیزات مشکل دیگری برای افراد دارای معلولیت شود.
در یک نشست کارشناسی اعلام شد؛ مشکلات متعدد بخش مسکن به صورت مستقیم ۷۰ درصد جامعه را به خود مشغول کرده است.
بانک ملی ایران با هدف تامین مسکن عموم مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه، افزایش قدرت انتخاب مشتریان و تنوع در ارائه خدمات بانکی، حساب سپرده سرمایه گذاری خاص گواهی مسکن را ایجاد کرده است.
وزیر خارجه مجارستان می‌گوید که جامعه بین‌الملل حالا باید تمرکز خود را روی این موضوع معطوف کند که تشدید تنش بین مسکو و ناتو، به درگیری مستقیم نظامی منجر نشود.
تهیه مسکن یکی از چالش‌های افراد جامعه است، افزایش نرخ مسکن در ازدواج جوانان هم تاثیرگذار بوده است. این معضل به اندازه‌ای ذهن جامعه را درگیر کرده که به سوژه تبلیغاتی خوبی برای کاندیدای ریاست‌جمهوری تبدیل شده است مانند ابراهیم رئیسی که وعده ساخت سالی یک میلیون خانه را مطرح کرده بود.
وزیر راه وشهرسازی گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در دست اجراست و حداکثر تا سال آینده به آن‌ها واگذار خواهد شد.
رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه روز جمعه در واکنش به اقدام ضد روسی تازه دو کشور اروپایی لتونی و استونی از گزینه قطع روابط با این دو کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ