دولت نجات ملی یمن در صنعا، تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها وارد عمل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن در دانمارک را محکوم کرد و خواستار اقدامات ملموس و کارآمد کشورهای عربی و اسلامی در قبال آن شد.
دولت صنعا از عربستان سعودی خواست تا صادرات نفت یمن را متوقف کند.
مذاکره‌کننده ارشد دولت نجات ملی یمن با وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیدار و گفتگو کرد.
محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن سه‌شنبه شب با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیدار و گفتگو کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و در مقصد دوم سفرش به حوزه خلیج فارس در مسقط پایتخت عمان حضور دارد.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که طرح‌های بیگانگان در یمن بی‌نتیجه خواهند بود.
دولت نجات ملی یمن در واکنش به اظهارات مغرضانه سفیر فرانسه در پیامی به دولت فرانسه تاکید کرد که صادرات مجدد گاز یمن به این کشور، تنها به شرط مطابقت با قیمت‌های جهانی، امکان‌پذیر است.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن از ائتلاف عربی خواست تا با اجرای عملی شروط صنعا، حسن نیت خود را ثابت کند.
دولت نجات ملی یمن از برنامه ائتلاف سعودی برای ساخت یک پایگاه نظامی در مجمع الجزایر راهبردی سقطری خبر داد.
تا این لحظه هیچ یک از طرف‌های یمنی از جمله شورای ریاستی (همسو با ریاض) و دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعاء) واکنش رسمی به این واقعه نشان نداده‌اند.
دولت مورد حمایت عربستان در یمن به موضع گیری درباره روابط میان عربستان و ایران پرداخت.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن با صدور بیانیه ای هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد.
سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه گفت: سوریه، عراق وایران با داعش مبارزه کردند و یمن هم با القاعده جنگیده و این نمایانگر وحدت نبرد است.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن به شدت هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی صهیونیستها که آخرین مورد آن یورش بن گویر به محوطه این مکان مقدس بود را محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن، در مسقط پایتخت عمان دیدار و گفتگو کرد.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که محاصره ملت این کشور جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که امنیت دریایی در آب های منطقه ای اولویت صنعاء در آینده است.
وزیر دارایی دولت نجات ملی یمن گفت که جنگ اقتصادی علیه ملت این کشور توسط آمریکا و انگلیس هدایت می شود و عربستان و امارات ابزار دست آنها هستند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ملت یمن مخالف هر گونه اشغالگری و استعمار است.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با یک مقام سازمان ملل بر لزوم پایان محاصره یمن تاکید کرد.
وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در دیدار با یک مقام سازمان ملل، راه حل پایان فاجعه انسانی در یمن را توقف فوری تجاوزات ائتلاف سعودی، رفع کامل محاصره یمن و خروج نظامیان بیگانه از این کشور دانست.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ملت این کشور در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار گرفته است و باید همه توانایی های خود برای مقابله با پروژه صهیونیستی - استکباری به کار گیرد.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن به متجاوزان درباره ادامه رویکرد تجاوزکارانه آنها به شدت هشدار داد.
وزیر امور خارجه در دیدار با سخنگوی انصارالله و رئیس هیات مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت خود را از خواست و اراده مردم یمن اعلام داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ