وزیر امور خارجه اوکراین با انتقاد از رد درخواست «زلنسکی» برای صحبت در مراسم اسکار، این تصمیم را بهترین نمونه از ریاکاری صنعت فیلم توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که عراق در حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک در این کشور ناموفق عمل کرده است.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، گفت که واشنگتن شرایط را «رصد» می‌کند.
وزیر خارجه عراق در مصاحبه ای درباره علت حمله آمریکاییها به این کشور در سال ۲۰۰۳ موضع گیری کرد.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرده است که غرب حمایت خود را از ضد حمله اوکراین چند برابر خواهد کرد.
وزیر خارجه آمریکا به شدت از رویکرد روسیه در جنگ اوکراین انتقاد کرد و مدعی شد: زمان ثابت کرد که حمله روسیه به اوکراین اشتباه و شکستی راهبردی است.
معاون شورای امنیت روسیه به اظهارات اخیر وزیر خارجه انگلیس درباره حمله پهپادی اوکراین به روسیه، واکنش نشان داد.
وزیر خارجه روسیه تأکید کرد تکذیبیه مقامات آمریکا و اوکراین فایده‌ای ندارد، چون کاملا روشن است که دولت اوکراین بدون هماهنگی با واشنگتن، نمی‌تواند به محل اقامت رئیس‌جمهور روسیه حمله کند.
وزیر امور خارجه عراق به موضع گیری درباره حمله به فرودگاه سلیمانیه پرداخت و گفت: بمباران فرودگاه سلیمانیه از نظر عراق پذیرفتنی نیست.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر خارجه سوریه در دیدار با سفرا و روسای نمایندگی‌ های دیپلماتیک در این کشور بر ضرورت واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به دمشق و محکوم کردن آن تاکید کرد.
افشاگری‌های پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره حمله ۳ سال قبل ایران به عین‌الاسد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عیادت امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از یکی از مجروحین حادثه سفارت جمهوری آذربایجان پس از انجام عمل جراحی با حضور سفیر جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.
رئیس‌جمهور گابن اعلام کرد وزیر خارجه این کشور بر اثر حمله قلبی در جریان یک نشست دولتی فوت کرده است.
وزیر خارجه اردن در پیام تسلیتی به همتای ایرانی خود حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.
وزیر خارجه عمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان حمله به حرم مطهر شاه چراغ را محکوم کرد.
وزیر خارجه دولت فنلاند ضمن ابراز همدردی با قربانیان حمله تروریستی در شاهچراغ اعلام کرد این کشور تروریسم را در همه اشکال و ظواهرش قویاً محکوم می‌کند.
وزیر خارجه دولت ترکیه اعلام کرد آنکار حمله تروریستی شنیع و بی‌رحمانه در حرم مطهر شیعیان در ایران را شدیدا محکوم می‌کند.
پس از افزایش قیمت انرژی، شهروندان در ناپل سعی در حمله به وزیر امور خارجه ایتالیا و فحاشی در مقابل دوربین‌های خبرنگاران کردند.
وزیر خارجه سابق و رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) مدعی شد که به علت نحوه خروج آمریکا از افغاستان، احتمال حمله به این کشور از خاک افغانستان افزایش یافته است.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: اوکراین آشکارا درباره حمله به عمق خاک روسیه صحبت می کند؛ پس مسکو موضع کی یف در مورد «دفاع از خود» را نمی پذیریم.
در بحبوحه شایعات استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی در جنگ اوکراین، وزیر خارجه این کشور تأکید کرد روسیه تنها هنگام جنگ اتمی از سلاح‌های هسته‌ای خود استفاده می‌کند.
وزیر خارجه کوبا اعلام کرد که کشورش حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم می کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ