در همایش ملی بهره‌وری ایران‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین سازمان تأمین اجتماعی و سازمان ملی بهره‌وری به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه تماس یا پیامک مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد. وی در ادامه ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از هزینه کرد ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای کاهش دغدغه درمانی بازنشستگان خبر داد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گسترده‌ای برخوردار است که می‌توان از آن در بخش‌های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهره‌مند شد.
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.
در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران و دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
رئیس مجلس گفت: با تلاش و همراهی دولت و مجلس، حداقل ۷۰ هزار میلیارد تومان برای سازمان تأمین اجتماعی تصویب شد و این سازمان باید مطالبات بازنشستگان را مدنظر قرار دهد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سامانه "بتا" (بستر تامین اعتبار) با هدف خرید اقساطی کالا و خدمات طراحی و ظرفیت بسیار مناسبی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، به منظور بهره‌برداری است.
مدیر کل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بزرگترین طلبکار از دولت هستیم ، گفت: اعتباری که قرار بود برای اجرای طرح دارویار به تامین اجتماعی بدهند به درستی محقق نشد.
براساس قوانین سازمان تامین اجتماعی ، سن بازنشستگی برای مردان «۶۰» سال و برای زنان «۵۵» سال است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از بیستم ماه که پرداخت حقوق آبان بازنشستگان و مستمری‌بگیران آغاز شده، پرداخت معوقات مربوط به فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح را هم آغاز کرده‌ایم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه ابزاری است برای آنکه در شرایط خاص، بتوانیم خدمات تأمین‌اجتماعی را استمرار بخشیم و افراد تحت پوشش سازمان را مدیریت کنیم.
مدیرکل امور حقوقی و قوانین سازمان تامین‌اجتماعی، از کاهش ۲۰ هزار موردی آمار شکایات علیه سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری خبر داد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی یک ابر سازمان اقتصادی است اما به دلیل مشکلات مدیریتی همواره شرکت های وابسته به آن زیان ده هستند و با انواع و اقسام روش‌ها مانند حق بیمه قرارداد به دنبال اخذ حق بیمه بیشتر از تولیدکنندگان است. اگر سازمان تامین اجتماعی بتواند از شرکت های زیر مجموعه اش مانند شستا در حوزه درآمدی استفاده کند، می تواند بهتر عمل کند و در زمینه حق بیمه قرارداد نیز روند فعلی را اصلاح کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حوزه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک به آمار بیش از ۹۰ درصدی رسیده‌ایم.
بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، بیمه‌شدگان اجباری از تأمین‌اجتماعی می‌توانند هدیه ازدواج دریافت کرده و دریافت این هدیه نیاز به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارد. اما چه کسانی می‌توانند هدیه ازدواج از تامین اجتماعی بگیرند؟ در گزارش زیر بخوانید
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف تسهیل در دسترسی هموطنان خارج از کشور به خدمات بیمه‌ای، در ۳۵ کشور دنیا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی جذب می‌کند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مسئله درمان، مسئله اول سازمان تأمین‌اجتماعی و بلکه از مسائل اولویت اول کل کشور است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پیامی روز پزشک و روز داروساز را تبریک گفت و بیان کرد: مردم شریف ایران، همواره قدردان زحمات آنها بوده و خواهند بود.
مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی در شهریور ماه انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ