مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مسئله درمان، مسئله اول سازمان تأمین‌اجتماعی و بلکه از مسائل اولویت اول کل کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام وزارت بهداشت در ایران شیوع هپاتیت C در جمعیت عمومی کمتر از 0.3 درصد (کمتر از 200 هزار نفرمبتلا) است و بیشترین میزان شیوع این بیماری در معتادان تزریقی دیده می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: در مساله اعتیاد بانوان به مواد مخدر، پیشگیری بر درمان اولویت دارد لذا موضوع آموزش در این خصوص بسیار ضروری است.
در این مطلب به معرفی راهکارهای سنتی پیشگیری و کنترل زخم معده پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.
بدن انسان دارای پیچیدگی‌های زیادی است و هرگونه تغییر غیرمعمول در آن، می‌تواند باعث ابتلا به بیماری شود. بسیاری از خانم‌ها در طول زندگی خود، بار‌ها و بار‌ها دچار این تغییرات غیرمعمول و ناخوشایند در بدن خود می‌شوند که همین مسئله دلیلی برای مراجعه‌ی آن‌ها به پزشک می‌شود.
کلینیک‌های سرکش که درمان‌های سلول‌های بنیادی را می‌فروشند در همه جا ظاهر می‌شوند. هزاران کلینیک از این دست در سراسر جهان وجود دارند و مدعی هستند که می‌توانند تمام بیماری‌ها از اوتیسم گرفته تا فلج مغزی را درمان کنند.
درمان موفقیت‌آمیز عفونت پوست با کمک آرایه‌ای از میکروسوزن تزریق‌کننده نانوذرات ضد باکتری انجام شد.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال، از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
جانگ هیون سو، بازیکن الهلال از رییس این باشگاه تشکر کرد که تمام هزینه‌های درمان سرطان او را پرداخته است.
پونه کوهی (اورگانو) یک ادویه غذایی بسیار خوش عطر و قوی محسوب می‌شود.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
گفت پیش پدر وساطت کن که در حکم شهرام تخفیف بدهند و کاری کنند که حکم او حداقل اعدام نباشد. پدر آن شب دیروقت به خانه آمدند، ولی من مسئله را همان موقع با ایشان درمیان گذاشتم و گفتم فلانی تماس گرفته و چنین درخواستی را مطرح کرده است. شهید بهشتی به‌شدت عصبانی شدند. ایشان وقتی عصبانی می‌شدند اهل داد و فریاد نبودند فقط صورتشان به‌شدت برافروخته می‌شد. گفتند این مسئله دست من نیست.
حاج علی‌اکبری تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، اتفاقاتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم. ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند. جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد و همه باید مصمم پای ساخت میهن اسلامی باشند و حل مسئله هم دو عنوان برجسته آن در شهار سال اعلام شد.
در حالی که عده ای می کوشیدند کل ماجرا را مساله ای ناچیز قلمداد کنند و با گفتار درمانی و تیتر درمانی از کنار آن بگذرند، تاکید رهبر انقلاب بر این که این جنایت باعث ناامنی و رعب در جامعه شده و این ها چیزهای کوچکی نیستند، نشان می دهد که وقت کوچک شمردن جنایت نیست و باید با جدی گرفتن هر چه بیشتر موضوع، به دنبال حل مساله بود و نه پاک کردن صورت مساله.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
هنردرمانی برای نوجوانان به گفته سهرابی شکل دیگری دارد: «عموما هنر‌هایی کاربرد دارد که قدرت بیانگری دارد. چرا که نوجوان در این سن با مسئله هویت، اعتماد به نفس و عزت‌نفس درگیر هستند. در این رده سنی تئاتردرمانی کارکرد بیشتری پیدا می‌کند، چرا که نوجوان احتیاج دارد خودش را بیان کند. نوجوان به آگاهی رسیده است و می‌تواند در قصه خودش را روایت کند. به همین دلیل تئاتر درمانی برای نوجوانانی کارکرد دارد که در جمع نمی‌تواند خودشان را بیان کنند و درگیر اعتماد به‌نفس، عزت نفس و هویت هستند. تئاتر می‌تواند به ابزار وجود نوجوان کمک کند.»
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در مساله انتقاد و انتقادپذیری جامعه و مسئولین ما مثل کشورهای پیشرفته عمل نمی کنند و خیلی با آنها فاصله داریم، گفت: البته اینکه هر حرفی از دلمان برآید بگوییم و اسمش را انتقاد بگذاریم کار درستی نیست و راه انتقاد با راه اینگونه مسائل کاملا جداست.
محمدرضا پیرمرادی، رئیس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به اینکه سلامت جنسی و بهداشت روان ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند، می‌گوید: «شیوع اختلالات جنسی در کشور بالای ۳۰درصد است که سلامت روان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. این حوزه باید با توجه به رویکرد‌های جمعیتی مورد توجه قرار بگیرد، در غیر این صورت احتمال باروری را کاهش می‌دهد. بر همین اساس لازم است اختلالات جنسی به‌صورت سیستماتیک به مردم البته متناسب با فرهنگ جامعه آموزش داده شود، زیرا این مسأله با بهداشت روان ارتباط نزدیکی دارد.»
کی‌روش در تماس تلفنی با مربی آزمون از وی خواست تا ادامه روند درمان این بازیکن برای حضور در جام جهانی خارج از باشگاه لورکوزن انجام شود که این مساله مورد موافقت قرار گرفته است.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
علی لاریجانی گفت: قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست، ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهار کرد: دولت در چند محور برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ