میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد. وی در ادامه ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با کمک وزارت امور خارجه بالاخره اجازه بازدید از ایستگاه آب سنجی بالادست سد کجکی به تیم فنی ایران داده شد، اما افغانستان اجازه بازدید از مخزن سد کجکی را به تیم فنی ایران نداد.
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز ۲۴ تیرماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مجتمع بیمه‌ای اصفهان، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت بیمه‌گذاران تأکید کرد.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز در حاشیه بازدید خبرنگاران از فاز دوم طرح کمربندی سبز شهر تهران اظهار کرد: اجرای طرح کمربندی سبز پیرامونی شهر تهران در قالب 50 هزار هکتار طراحی شده است که این مسئله به سال 1365 بر می‌گردد و قرار است این طرح به صورت کامل در شهر تهران عملیاتی و اجرایی شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از «سیامکو» سایت ایران خودرو در کشور سوریه، در جریان آخرین وضعیت این سایت تولیدی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت توانیر از روند احداث پست ۴۰۰ کیلوولت قم ۲ بازدید و با تاکید بر تسریع در روند احداث آن، این پروژه را در تامین پایدار برق استان قم مهم و حیاتی قلمداد کرد.
حمیدیان درشب میلاد امام اول شیعیان و روز پدر با حضور شبانه از واحدهای مختلف شرکت سرکشی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید کاملا سرزده رییس جمهوری و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص که منجر به ابلاغ دستور هشت‌بندی شد، تصریح کرد: جای خوش‌حالی دارد که بسیاری از بندها اجرا شده و خودروهای کف با وجود این‌که تاکید شده بود براساس شرایط تولید امکان توقف تولیدات دو هفته در پارکینگ‌ها وجود دارد، امروز به جایی رسیده که حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی‌شود.
​مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از دو شرکت پتروشیمی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشمی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: تا سه سال دیگر و در فازهای بعدی بازآفرینی ادامه خواهد داشت.
بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
مدیرعامل استقلال در اولین اقدام پس از معارفه در کمپ ناصر حجازی حضور یافت و ازاین مجموعه بازدید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
شهردار منطقه ۸ در بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، موضوع احداث سه میدان میوه و تره‌بار جدید در منطقه را مطرح کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.
در این مطلب به بررسی راهکار‌های افزایش باتری گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.
حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پنجمین روز از سال ۱۴۰۱ از کارخانه صبا فولاد خلیج فارس بازدید نمودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ